Gjest Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 jeg slet hele svangerskapet med vonde lysker/korsrygg og lår.. hadde låsning i bekkenet som årsaket smerter i ryggen og lyske-vondtene skyltes bekkenløsning.. det er nå 5 uker siden jeg fødte, og jeg kjenner det fortsatt forholdsvis godt i lyskene.. var faktisk bedre rett etter fødslen enn det er nå.. hva gjør jeg med dette? akupunktur? fysioterapi? min fødsel endte i ks, så jeg har jo også treningsforbud i et par måneder til..
krish Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Først og fremst må du ta det helt med ro og få så mye avlastning som mulig. Så er det lurt å ringe fysioterapeuten din og få time. H*n vil hjelpe deg videre med hvor mye og når du kan belaste osv. Har lest at bekkenløsning kan gå over 3-6 mnd etter fødsel. Noen kjenner en del frem til de slutter å amme/får tilbake mensen. Men dessverre plages mange av det videre. Min gutt er 8 mnd og jeg har kjent en god del fram til for en uke siden. Men tror jammen jeg har blitt helbreda nå
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 så bra at du er bedre!! jeg kjenner det som sagt en del, ikke direkte vondt sån til vanlig, men å sette seg ned på golvet m baby i armene feks, det kjenner jeg godt i lyskene., kan helle rikke sitte som skredder lenge ad gangen.. kanskje jeg må ta en tur el to til fysio ja..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Vet om en som slet i mange år etter. Men, nå er det jo flere behandlinsmåter mot det da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå