Gå til innhold

Dreadlock Holiday:-)

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvem hadde den jenter?

Har kjøpt en dvd med gamle musikkvideoer og holder på å le meg ihjel! Classic 70`s jenter - da skjønner jeg at jeg trekker litt på åra;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10CC

Hilsen musikkpolitiet / George / Tårnfrid

Skrevet

Åååå, den hadde jeg elsket! Hvor kjøpte du den???? Hadde vært kjempegøy å se de gamle heltene igjen. Bare jeg ser overskriften er jeg tilbake i 1979, på det trange røykfylte rommet til den heldige venninnen min som fikk lov å ha hele gjengen hjemme nesten hver kveld, OG hvor vi fikk lov å sitte å dampe så mye vi ville. Prince, of course. Rød, ikke mild. Hva gjorde man ikke for å være kul.

Skrevet

Hi hi, tenk det du - sitte en gjeng inne på et lite rom og dampe ivei på rød Prince!!! Bærre lækkert!

Kjøpte den på ICA MAXI. Heter Stuck in the middle/15 classic 70`s videos on DVD;-) Kostet 39,- Det er det vi kaller rasende billig:-))

Skrevet

Ja, virkelig noe å bruke kveldene på, gitt! Vi var vel så redde for å gå glipp av noe at vi bare måtte smøre på brunkremen og lip-shinen og være med. Og så var vi alltid forelsket i en eller annen, og da var det jo spennende nok å sjekke om han så på oss, og kanskje våge en liksom-krangel om hvilket band som var best og sånt.

Den DVD-en må jeg ha! Takk for tips!

Skrevet

Bare én ting til: det er Good Morning Judge som er 10CC-favoritten!

Vi rypene følte så INNMARI rocka når vi digga den. Med brunkrem og lipgloss, get it on altså!!

Skrevet

Hjelpes, jeg skjønner nå at jeg var håpløst bakpå på den tiden - jeg leste Donald og klatret i trærne til jeg var nesten 14, og etterpå var det rett over til streitingene som drev med trening.

Men Queen, da jenter - og Pink Floyd med Another Brick in the Wall - da løsna det for undertegnede også!

Skrevet

Ha ha, Reveenka, du hadde vel Tjorvendokka di til du begynte på gymnaset :)

Jeg var egentlig discofan, men det var liksom ikke så tøft med Earth, Wind & Fire og Bee Gees... Husker jeg og bestevenninna mi krangla om hvor bra/dårlig Meat Loaf var. Jeg hatet den musikken!!

Skrevet

Lekte nok ikke med dokker gitt - jeg var ei skikkelig guttejente, bare så du veit det! c",)

Skrevet

Hæh! Hadde du ikke Tjorven???? Stakkars, stakkars deg.

Skrevet

Åhhh, nå kom jeg på ei gruppe til! Supertramp!

Skrevet

Hva, hette di der to spanske damene som var så populære? jeg hadde dilla på? nå kom jeg på det. Baccara...

En annen gruppe som var svensk... husker ikke navnet nå. "gammel" dame gitt... Det var sommeren 81. "Vill ha dig i mörkret hos mig... tiden den stannar när vi rör vi varandra....oh jag lättar jag flyger jag svävar fram, låt det aldrig ta slut... Var det freestyle???

Jeg var døøød forelsket i en gutt.... Drømde mange søte drømmer om han, når jeg hørte den sangen:-).

Jeg har også hatt en rocka periode da jeg var ca 17 og sammen med en Deep Purple fan. Husker godt en konsert i Stockholm med Whitesnake....Ja. det var tider det:-)

Skrevet

Ja, he, he, det var Freestyle! Synes også den låten var veldig bra, tror igrunnen det var den ene låten de hadde som ikke gikk i ett med resten...))

Skrevet

....Yes sir, I can boogie, but I need that certain song, I can boogie, boogie woogie, all night loooooooooong!!!!!!!

Og Freestyle ja - herlige minner!

Jeg hadde også en rocka periode, digget Rainbow på min hals jeg;-)

I surrender, I surrender...........

Skrevet

Skjønner jo da at jeg ikke er moden nok når det kommer til dette!

På 70-tallet var jeg fortsatt litt for mye barn og hadde vel nok med Tjorvendokka, ja.... Våknet vel ikke skikkelig opp i musikkens verden før i 84, jeg. Da var jeg 15 år, konfimert og plutselig klar for alt ;-) Men med fortsatt medlemskap i NGU og røyking av grønn Barclay var jeg vel ikke av de mest rocka damene, nei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...