Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Hvilken pumpe har du? manuell, elektrisk? Merke? :-)
Gjest Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Hei du Jeg har en elektrisk pumpe, Medela Swing ! Fantastisk pumpe, koster litt mer enn mange andre, men er verdt den prisdifferansen, 1090,- ca. Iallefall kan du se på den på www.medela.ch Her ser du Swingen: http://www.medela.ch/ISBD/en/breastfeeding/products/swing.php Den har noe de kaller: 2-Phase Expression® - Exclusively from Medela Nature and technology perfectly combined Breastmilk is best for the baby. And the baby's natural sucking rhythm is best for the mother. In intensive pioneer work, Medela has converted the baby's intuitive knowledge into technological know-how. The result is 2-Phase Expression – the new standard for unsurpassed naturalness, comfort and efficiency in breastpumps. Proven to feel most like a baby Proven to get more milk in less time Proven to achieve faster milk ejection and faster milk flow Du kan lese om det her: http://www.medela.ch/ISBD/en/breastfeeding/products/2-phaseexpression.php?navid=14 Iallefall går det ut på å få i gang utrivningsrefleksen før selve "hardpumpingen" starter, helt genialt ! Dessuten så vil brystet bli mer stimulert, da dette ligner mer på en ekte baby. Hvilken har du da ? Klem og beklager at det tok litt tid før jeg svarte !
Gjest Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Her er forresten en oversikt over alle pumpene deres: http://www.medela.ch/ISBD/en/breastfeeding/products/electric.php?navid=16 Og har kan du se hvilken pumpe som gjør hva: http://www.medela.ch/ISBD/en/breastfeeding/products/best.php?navid=13 Den fåes kjøpt på alliance apoteket, og om de ikke har den inne bestiller de den for deg, og det tar 1-2 dager ! Kjempebra greier
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 30. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2006 Tusen hjertelig takk :-) Har Avent sin manuelle pumpe! Tenkte kanskje jeg kunne fått ut mere med en elektrisk :-)
Gjest Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Det tror jeg nok HELT sikkert at du vil gjøre ! Har faktisk hørt mye negativt om den pumpen du har, så kan jo være den sin "skyld" rett og slett !!! Jeg har aldri prøvd den så kan ikke si det, men har hørt bare Håper du finner ut av det iallefall !!! Du fikk foressten Lukas på min samboers bursdag ! Og idag er datteren vår en mnd, hun ble født 30 august ! Moro =D
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 30. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2006 Har veldig lyst å kjøpe meg en sån en :-) Får tenke på det til Mandag :-) Så den på apoteket i går, så jo kjempekjekk ut da :-) Er bare redd jeg skal bli skuffa og få ut like lite som nå! Du får gratulere datteren din så mye fra oss her :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå