mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Her er det nok bare jeg som er alene hjemme. Hallo!!!!!! Ingen her???????? Storebror og knerten sover sin dypeste søvn og mannen min gjør ferdig grunnmuren, men ringte nettopp for å si at han kommer hjem om en halv times tid.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Neida, du er ikke helt alene:-) Vært i butikken og kjøpt inn biff etc til ikveld - siden vi blir hjemme;-) Sendte akkurat den eldste datteren ut døren, hun gadd jo ikke sitte hjemme sammen med oss når vennene er samlet hos en venninne, rett borte i gata:-) Jaja, gleder meg til maten - sambo er kokk ikveld:-) Titter sikkert innom, mellom tv-tittingen;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2006 ååååååååååå jeg fikk og lyst på biff.. Det er det lenge siden vi har spist. Sender du over litt stekeos, så kan jeg lukte litt på det iallefall. Kos dere. Blir nok biff på oss i morgen.
Amiga Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Jeg er også alene hjemme - ja, nesten da. Lillegutt er jo her, men han sovnet 18:15 etter en strevsom dag ute sammen med mamma. Sambo er i Paris denne helgen med jobben. Nå holder jeg på å skrive cv for min venninne fra latinamerika som kom til oss i forrige uke. Hun skal bo hos oss i ett år mens hun går på skole og studerer norsk. Hun trenger en liten jobb for å tjene lommepenger. Noen av dere som trenger vaskehjelp el? Hun har jobbet som au-pair 2 år i Norge og er flink med husarbeid.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2006 Skulle gjerne hatt rengjøringshjelp, men må nok vente til huset er ferdig bygget. Er litt flaut å be noen vaske leiligheten, den er ikke så stor.
Reveenka Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Jeg har endelig kommet på banen, etter en hektisk og litt slitsom dag. Hatt vaskehjelpen min i dag, og siden jeg syns det er liit pinlig å bare sitte på rompa foran pc'n mens andre jobber så svetten siler(helt sant!), så fikk jeg gjort mye annet husarbeid. Etterpå gjorde vi Strømmen Storsenter utrygt, før vi dro oss hjem, lagde middag, bar gulvet som skal legges i kjelleren på plass og fikk pudret og lagt ungene. Så nå har vi slanget oss i sofaen, jeg med et glass rødvin(det første på halvannet år!) og klar for kveldsdibbing c",)! Så når det gjelder vaskehjelp er godt dekket opp, Amiga, men jeg har en singel bror med gode spanskkunnskaper - veldig snill og kjekk gutt!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Jeg er også alene hjemme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå