Gå til innhold

Hostesaft tips eller andre tips til gutt på 14 mnd som bare hoster og hoster????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Gutten min har vært veldig forkjølet i et par uker nå. Hatt både feber og øyekatarr. Vært hos legen, men må bare la det gå over av seg selv. Nå har hosten blitt verre. Sånn tørr bronkitt hoste liksom. Kan jeg gi hostesaft eller er det andre ting som fungerer bedre???

Klem

karro

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk resept på efidrin hostesaft til vår tulle på 14 mnd. kjempe effekt!

Skrevet

Fikk efedrin vi oxo t poden vår,med null effekt,han ble veldig hyper og agresiv.sov ikke på 2 døgn stakkars, så d anbefaler jeg ikke. er jo forskjellig fra barn til barn men..jeg ville ikke ha prøvd d.. spør heller om legen har noe annet,ellers så kan han drikke hostesaft fra apoteket...

Skrevet

Det er ikke så mye man kan få mot tørrhoste til barn under 5 år. Uansett så man du ha resept på de andre, bortsett fra Solvipect. Vi har brukt bricanyl hostesaft, det funket litt ihvertfall.

Skrevet

Efedrin hadde kjempeeffekt på jenta vår når ho hadde mye hoste no, hun hostet mest om natten så da funket det også og heve hodeenden på sengen....

Skrevet

Ayurvedic hostesaft fås på helskosten og er veldig fin og smørende. Den kan gis både til voksne og barn, da det er urter og ikke legemidler i den.

Den bør helst ligge litt bak i munnen, derfor gav jeg det med dråpeteller (i plast fra apoteket) litt og litt. Det ho fikk på skje svelget hun veldig fort fordi hun likte den så godt!

Håper poden blir fort frisk!

Skrevet

Efedrin hostesaft gjorde susen her og:o) Anbefales virkelig! Han ble mye bedre etter en dag bare;o)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...