Gjest Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 vil gjerne høre hvordan dere gjorde det med allting
Jippi! Maibaby! Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Har ikke enda, men skal i desember. Og har det meste klart, så bare spør )
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Hallo! Her er en til som lurer! Hvor skal dere gifte dere (ambassade/sjømannskirken/rådhuset?)? Har dere med gjester/familie/forlovere? Hvor skal dere bo? Hvor skal dere spise middag? Hvem tar bildene? (hvis dere skal gjøre det på tradisjonelt vis, da..) Hvordan ser du for deg at dagen blir? Hvorfor København? Vi blir nok bare oss to, og vurderer november. Synes det virker litt lite med en 15 min seremoni på ambassaden. Vet du hvor personlig det kan bli? Er det bare å skrive under på papirene og så ut på gata igjen? Eller blir det sagt noe personlig? Kirkebrylup er uaktuelt uansett, men det føles litt dumt å pynte seg opp for å skrive under på papirer bare.....?? Men så er jeg veldig uvitende om alt sammen! Takker for alle svar du kan gi
Jippi! Maibaby! Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 "Bare spør" sier jeg, også kommer jeg ikke tilbake og sjekker svarene på aldr så lenge... Beklager! Vi skal gifte oss på rådhuset og bo på SAS-hotellet ved Tivoli. Skal ha med foreldre, søsken med partnere og forlovere. I tillegg vil et vennepar som bor i København være med. Vi blir tilsammen 22. Alle jentene (og damene..) skal sammen på spa dagen før, frisør og sjampanjelunsj (for alle unntatt meg...) på dagen, mens gutta skal finne på noe annet. Så møtes vi alle på rådhuset til vielsen, deretter skal vi til fotograf og til slutt middag på en fantastisk restaurant (der vi kjenner eieren, og får et eget rom). Dagen etter (som er lørdag) kan alle bruke på det de vil (blir nok litt julegaveshopping og babyshopping da...) Tar alt litt rolig, siden det bare er 6 uker før min termin, men tror det blir kjempehyggelig og romantisk. Jeg har desverre ikke navnet på fotografen nå, siden det er en venn av oss som bor i Køben som har fikset det.
Jippi! Maibaby! Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Restauranten er forresten The Paul i Tivoli. Er jo julemarked når vi er der, og hva er vel flottere enn en halv million lys rundt bryllupsmiddagen. Dette er riktig nok et grusomt dyrt sted, og kun åpent i tivoli-sesongen og onsdag til søndag under julemarkedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå