Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Vi har barnepike ikveld til Hannah. Mellomste sover borte i helgen og eldstedatter har sagt hun kan passe babysøsteren sin ikveld. Vi vurderte om vi kanskje skulle gå på konsert, gå ut og spise og/eller kino, men vi fant ut at egentlig så koser vi oss mest hjemme:-) Er vi blitt gamle eller??? Må jo le litt da - her sitter vi og diskuterer hva vi skal gjøre ikveld, for å ha litt kjærestetid og ender opp med å lande på hjemmeplanet....Hi hi....husker at ronja nevnte noe om det på treffet her. At det er vel så fint å være kjærester hjemme, som ute på restaurant, kino, konsert etc.... Så her er vi - og nå diskuterer vi hva vi skal ha og spise istedet;-) Ha en fin kveld dere som måtte finne på å stikke innom - her har det jo vært helt tørrdokk idag! Skjerpings jenter - må altså ikke skli ut;-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Borte bra men hjemme best er det noe som heter. Var ganske smart han/hun som kom med det uttrykket. For det er ikke noe som å kose seg i armkroken til kjæresten min i sofahjørnet.
Reveenka Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Det opplegget kjenner jeg igjen! Her er det også sånn at de uutrooolig få gangene vi skaffer oss barnevakt fordi vi skal ut på et eller annet, så ender det alltid med at når det kommer til stykket, så har vi mest lyst til å være hjemme alene og slappe av og kooooose oss i sofaen!
Karomamma Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Oisann, er det bare vi som er på farten? Vi pleier å ta med Karoline, kom forresten akkurat hjem fra middagsbesøk. Hvis vi har barnevakt, går vi alltid ut. Når jeg tenker meg om, har vi faktisk vært på en musikal, en revy, en konsert og to fester sammen det siste halvåret! Jippi Vi har jo litt program hver for oss også. Jeg har vært opptatt hver kveld denne uka, så derfor litt liten aktivitet på DIB-fronten - sålly altså.....!!
strikkballen Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Vi er nok også av det rastløse slaget... Kommer visst aldri til å bli lei av restauranter, konserter, fester, og ikke minst: SENE VENNINNEKVELDER med mye rødvin, som begynner med hyggelig prat, løsing av verdensproblemer, siste nytt om mennene osv, og ender med ABBA-allsang, eller all-hyling og sånt. Ikke at vi får gjort dette så ofte, men sånn en gang i blant. Er vel litt umoden på tross av alderen, kanskje....
Ronja65 Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Jeg liker begge deler jeg. Gleder meg til 40 årslag om to uker. (Thyra blir med, sover forhåpentligvis i vognen) Men stresser ikke ut, nå som Thyra er liten. Ekonomin er jo heller ikke den allre beste med oppussing og perm. Da er det fint og kunne kunsten med og kose seg hjemme. Lage lit god mat, drikke en god vin og bare slappe av:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå