Gå til innhold

Hei :o)


natasha *fødeklar*

Anbefalte innlegg

Testet med 2 stk tester fra hurtigtest i mårest og fikk fram en svaaaaak strek på begge to!!! Har ikm i dag, og har ingen tegn på at tr skal komme:o) testet igjen (:o)) i ettermiddag ,men da var det ikke lenge siden jeg hadde vært på do,klarte ikke vente:o( testet da med quick respons,da kom det også en svak svak strek. Håper håper det har klaffet:o):o) skal teste på nytt imorgen tidlig,men håper jeg blir med i juniklubben sammen med dere:o) *krysser alt som kan krysses* og gratulerer så masse til dere alle som venter en liten en i juni:o) Hvis det klaffer denne gang så har jeg termin den 10.juni:o) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer og velkommen hit!

 

Hvis du er usikker på testene så vil jeg anbefale en vanlig CB, jeg prøvde stripsen fra billgtester med morgen urin og fikk svak skyggestrek. Men samme ettermiddag fikk jeg et sterkt + med vanlig CB..

Lykke til!! Håper du får bli værende her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk:o) Håper virkelig jeg får bli værende her inne:o) har bare quick respons jeg:o( prøver med den imorgen tidlig og satser på at det gir litt mer utslag da:o) hvis ikke får jeg kjøpe et par cb:o)

 

Gratulerer så masse til deg også:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...