Gjest Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 .... å ta opp babyn igjen dersom han ikke sovner? Altså, det hender at jr viser tegn til at han er trøtt, gnikker seg i øynene og nesen og sutrer, og jeg legger han i senga men han sovner ikke likevel Ligger der og koser seg med bamsen og er riktig så fornøyd. Jeg har bare latt han ligge, og i det lengste har han ligget nesten 1 1/2time før han sovnet (sutret ikke i det hele tatt). Som oftest bruker han max 15 min, bare for å si det. Men nå da, så la jeg han 16.45 for da var han trøtt, og nå ligger han og småprater enda. Av erfaring så vet jeg at sovner han rundt kl 18 så tar han natten og våkner ikke før om mange timer og vil bare ha pupp og sovne igjen. "Problemet" er at vi har begynnt med grøt og får han ikke det blir det mest sannsynlig en natt med mange oppvåkninger og mange måltid. Jeg lurer på om jeg skal hente han inn igjen, gi han et bad og grøt før jeg legger han igjen. Noen som har lignende "problem"? Eller som har forslag på hva jeg kan gjøre?
Sigbeth Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 hvis han får grøt og bad på en fast tid, dvs "kveldsrutine" så hadde jeg nok tatt ham opp hvis han var våken
Gjest Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Ja en fast rutine har vi, men vi har ikke helt fått det til å bli til samme tidspunkt. Dette fordi dubbene han s er så uforusigbar, av og til sover han i 40 min og en sjelden gang sover han 1 1/2 time. Men jeg kommer til å ta han opp nå dersom han er våken enda, skla gå og lytte, men det er mistenkelig stille...
Gjest Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Sover som en stein Da får vi se hvor lenge han sover...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå