Gjest Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Bare bortkastet kjøp den der dynen til vognen visst... Eller blir det brukt om vinteren.?
firemerkersmør Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Jeg har ikke tenkt å bruke begge deler nei. Kanskje dyne før det blir kaldt nok til pose. Prøvde forøvring min pose så vidt i dag, og Tassen var superfornøyd med den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå