Gå til innhold

Flørting og sjalusi..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et problem i forholdet vårt, typen min er avhengig av å flørte. Dette gjør meg veldig vondt for jeg er veldig følsom av natur og blir lett sjalu. Hvorfor MÅ han gjøre dette?? Hvorfor er det ikke nok med all oppmerksomheten han får med meg? Vi har bare vært sammen i et halvt år så forelskelsen er jo tilstede ennå, sexlivet er bra osv.Han sier at han liker å få oppmerksomhet men at jeg skal ikke bekymre meg for at det kommer til å gå lenger enn det.

Jeg greier likevel ikke stole på ham, enda mindre damene han flørter med (mye på arbeidsplassen). Er det noen måte han kan stoppe dette på eller betyr det bare at jeg ikke er "nok" og aldri vil bli det :-( sånn som jeg ser det burde det være helt unødvendig å holde på slik nå som vi venter barn!

Dessuten fester han og går mye ut på byen for tiden.

Hva skal jeg gjøre? :-0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, får vondt inni meg av å lese dette. Det er trist det skal ver sånn. Han må skjønne hvor vondt det er for deg, så tror det er viktig å prate mye om det. Han burde jo klare å slutte viss han forstår hvor vondt det er for deg. Det handler om respekt for hverandre. Jeg hadde blitt veldig lei meg om min samboer holdt på sånn.

Jeg håper det ordner seg for dere!:) Det eneste rådet jeg har er å prate om det å få han til å forstå hvordan du har det.

Skrevet

Er han sånn etter bare et halvt år, tror jeg nok ikke han forandrer seg til det bedre....heller til det verre med tiden.

Skrevet

enig med over her, dersom han er en flørter så er han det, han forandrer seg ikke sånn over natten. det er litt viktig at vi kvinner skjønner at vi ikke kan forme mannfolka våre etter våre ønsker, de er jo slik vi falt for... kan ikke senere i ettertid forme dem etter våre hoder. han kommer sannsynligvis alltid til å være en flørter, det er han det.

det er sikkert 1000 andre ting som dukker opp når "forelskelsen" er gått over, da ser du nye ting som du ikke var heeelt fornøyd med men what you see is what you get... sånn er det bare. hadde dere vært sammen lenger før du ble gravid hadde du kanskje vært mer forberedt på at han ikke var typen til å være hjemme sammen med deg når du ble gravid.

dersom du planlegger et langt liv sammen med han må du nesten godta han for den han er, men dere bør jo være klar på hvor langt denne flørtingen kan strekke seg... flørting på arbeidsplassen er veldig vanlig og som regel "ufarlig", når man derimot blander alkohol sammen med dette som på julebord er det noen som derimot kan komme til å gå enda lenger uten at de egenlig mente noe med det. Ettersom du vet at han er en flørter kan det jo være greit at dere har noen grenser?

Skrevet

Takk for svar :) Vi prater mye om dette og jeg tror han begynner å skjønne at han tråkker over grensene mine men likevel virker det ikke som om han er så veldig interessert i å forandre seg nei :-( Sa t.o.m at JEG bare måtte flørte og kose meg at det gjorde ingenting??!! Det er absolutt ikke et slikt forhold jeg vil ha :-(

Vet det er mange som tolererer flørting og ser på det som helt uskyldig men jeg får bare vondt inni meg og takler det ikke i det hele tatt!

Skrevet

hadde en på jobben som flørter med ALLE damene. dama hans hjemme er bare helt utrolig pen og morsom og ALLE vet at flørtingen hans ikke er ment som noe mer enn uskyldig. jeg tror han til og med fikk den fuleste jenta i klassen til å føle seg som en dronning! han er bare helt på flørtern med alle, og det er bare sånn han er. han mener absolutt ingenting med det og det er alle inneforstått med.

du kan jo forsøke å ta det opp med han, men det er jo mulig han bare er sånn og mener ikke noe mer med det. det er mulig han ikke tenker over det engang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...