temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Og lurer på disse alternativene Woodstocktrollet Hippierotta Asgeirklatten UnniWilhelmsenPåTeatret TonetrolletHarTattFyrMenIkkeMedEnFyrstikk ..... Som dere kanskje skjønner så har jeg farga håret... Og det ble innmari rødt!!!!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 men det er jo en fin høstfarge. eller er det mer i brannbilsjangeren? uansett, jeg likte det siste nicket.
Reveenka Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Hmmmmm.............................nå kommer det inn et bilde her.......................jeg ser................................Karius og Baktus?!..............................c",)
Karomamma Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Synes rett og slett du skal kalle deg Rødhette! Hmmm, det nicket er vel opptatt. Hva med FruRødhette...? Eller TanteRød... Nei, du føler kanskje ikke for det navnet riktig ennå... Hvis jeg forstår fargeresultatet riktig, kunne det kanskje passe med TanteFiolett... Nei, nå kommer jeg ikke på flere. Takk for seg.
strikkballen Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Jeg kan gjerne være Baktus (eller var det Karius?). Lot meg overtale av frisøren til å "friske opp" fargen litt her om dagen, og endte opp nesten sort. Herregud, ser ut som avdanket black-metal fan (eller eks-kona til broren til Frasier...). Får gå tilbake å be om å bli kommunefarget igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå