Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Det er jo en kjensgjerning at "alle" menn gjør det, men hva med jentene? Min mann meldte seg inn i en bokklubb for leden, og fikk da boka "Sex - Rett på sak"...eller noe sånt. Det er ikke ei norsk bok, men det er visst forsket på at også de fleste jenter onanerer, men de syns det er flauere å innrømme det... Onanerer dere...og evt hvorfor? Får ikke jentene det de "skal" fra mannen? Jeg lurer bare litt....
Peppa Gris Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Klart jeg gjør. Fordi det er godt. Det har i alle fall ikke noe med hva mannen bidrar med eller ikke for meg. Giddeer ikke være anonym en gang, ..hehe..
#Ariadne# Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 jeg gjor ogsaa det. og det har ingen ting med sexlivet livet til meg og mannen min og gjore.. vi har det kjempe bra.
junior&vesl@ Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Selvfølgelig onanerer jeg!! Hvorfor..? Det er vel helt naturlig det...lyst, deilig med orgasme, godt å være litt for seg selv og egne tanker/fantasier. Ikke alltid min bedre halvdel er tilstede å kan tilfredstille meg der og da! Jeg får mer enn nok fra mannen min, han vil helst mer... Men uansett om sexlysten går opp og ned i perioder, går aldri lysten til å onarnere ned
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Ja, selvsagt, hehe. Men nå som sexlysten er fraværende gjelder det onanering og. Ikke lyst til noe, hverken eller. Så har nok ingenting med mannen min å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå