Sessa ruger igjen... Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Dette har vel kun skjedd en gang før. Faktisk litt deilig for jeg har fått gjort noe. Vi har gått tur og hun sovnet selvfølgelig i vogna. Når vi kom hjem sov hun fortsatt og jeg rakk og luke i blomsterbeddet mitt (som har fått vokse villt siden fødselen!) Da hun enda ikke hadde våknet når jeg var ferdig med det så gikk jeg i kjelleren og satte i gang tørketrommel og vaskemaskin. Fortsatt ikke våken, så da fikk jeg spist litt og ryddet litt. Deilig! Har ikke turt å la henne sove ute før, for jeg ser henne ikke fra vinduet, men nå har jeg lagt babycallen i vogna og inngangsdøra står åpen, så nå klarer jeg nesten å slappe av. Dette skal jeg jommen gjøre igjen! Håper hun lærer og begynner å space ut måltidene om natten til fire-fem timer også!
animal Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Så deilig!! Føles godt å få gjort litt ja.. Det minnet meg på at jeg får gå å ta golvvasken.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Skjønner jeg godt. Jeg må vekke Mina 3 uker om nettene hver 4 time for å gi henne mat.
Sessa ruger igjen... Skrevet 29. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2006 ikke vekk henne... hun våkner hvis hun er trøtt! Nyt at du får sove!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå