LivetErEnLek Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Nå tar jeg meg en pause fra din baby. Synes det er blitt så lite koselig å være her inne at dette gidder jeg ikke lenger. Har tidligere klart å holde meg unna de fleste opphetede debatter, men kjenner at jeg ikke orker å sitte å lese alt dette tullet her inne lenger.
#gurimalla# Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Hei! Har tenkt litt på det jeg også.Og ta pause altså.... Er litt forundret over at det er så mye skittkasting og negative holdninger på en slik side. Jeg har ikke hivd meg på diskusjonene jeg da, orker ikke det. Men det finnes andre fora man kan bruke, hvis man vil Mammanett bl.a. Så jeg får se hva jeg gjør etterhvert.
Gjest Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Ganske enig egentlig...oppsøkte jo denne siden for å få litt erfaringer fra andre, men får også veldig mye annet. Ikke så mye seriøst lenger...
LivetErEnLek Skrevet 29. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2006 Har ikke prøvd mammanett. Noen andre som har erfaringer der i fra?
Gjest Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Det går an å overse enkelte diskusjoner da. Og om du får et svar du ikke liker, drit i å svar.. Da blir det ikke overoppheta diskusjoner:)
#gurimalla# Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Godt sagt Lille Kylling*marihøner ruler*!!!!
LivetErEnLek Skrevet 29. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2006 Det går helt klart ann, og har i grunn gjort det lenge.Men da blir det jo sånn at bare de som er enige som svarer, og så blir jo en annen stakkar som leser tråden overbevist om at de er de eneste i hele verden som mener noe annet. Blir litt feil det også synes jeg. Og andre ganger, sånn som i dag, får jeg rett og slett nok!
Gjest Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Godt sagt ja Lille Kylling*marihøner ruler*!!!! Tenk om alle bare hadde greid å følge dette rådet! Det er jo lov å håpe
Gjest Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 Kan jo svare uten å hisse seg opp og bli usaklig slik som mange blir selv om man ikke er enig.
Gjest Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 Skjønner den, absolutt. Går det ikke an å si sin mening også respekteres man for den? Rart dette her egentlig for vi er alle mødre som vil det beste for barna våre, også blir det så mye krangling her inne.
*bolla pinnsvin* Skrevet 29. september 2006 #11 Skrevet 29. september 2006 Nå blir jeg vel skikkelig upopulær hos frøken trøtt her, men må bare si dette. Er helt enig i at det er litt dårlig stemning her inne til tider, men etter å ha lest hvordan frøken trøtt svarte på et innlegg om mme her, så må jeg jo si at hun er med på å skape dårlig stemning selv. Det var det med å se tornen i andres øye og ikke bjelken i sitt eget...
Sessa ruger igjen... Skrevet 29. september 2006 #12 Skrevet 29. september 2006 Jeg har fått med meg at det er en del opphetede diskusjoner her inne, men så lenge det ikke angår meg føler jeg vel ikke at det er noe jeg trenger å la meg provosere over. Hvis jeg trenger tips og råd føler jeg at jeg får god hjelp her. Når trådene er på over 20 innlegg pleier det å være en pekepinn for meg om at jeg ikke trenger gå inn på den tråden... De pleier å inneholde en del krasse kommentarer som jeg føler jeg klarer meg fint uten. Men det er klart trenger jeg litt underholdning så pleier jeg å lese disse trådene også. ;-) Jeg skjønner at vi til tider kan la oss provosere, men det er en del av disse diskusjonene som sporer fullstendig av! Synd at enkelte føler de må droppe dette forumet, men lykke til videre og håper dere kommer snikende tilbake etterhvert. ;-)
LivetErEnLek Skrevet 29. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 29. september 2006 Jeg kan godt ta kritikk på den. Men jeg er så drit lei av at alle skal fortelle meg hvor farlig det er for ungen min at hun får mme. Noen ganger topper det seg for meg også..... Hvis du har lest noe av det jeg har skrevet tidligere, så vet du at jeg vanligvis er veldig diplomatisk i mine uttalelser. Når man har sett hvordan denne mm versus mme debatten har tatt av de siste dagene (og som jeg forøvrig har holdt meg laaaaangt unna til nå) har tatt av, så må man jo skjønne at det ikke er smart å legge ut et videre innlegg om dette og så tro at folk skal bli glade for å enda en gang få høre at mme kan skape tjukke unger osv.
LivetErEnLek Skrevet 29. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 29. september 2006 Det er faktisk du som er lager denne dårlige stemningen frøken trøtt. Så synes det er fint at du skal ta deg en pause, så vi andre kan fortsette å ha det hyggelig her inne.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #15 Skrevet 29. september 2006 Eh? Glemte du å trykke på anonymknappen frøken trøtt?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #16 Skrevet 29. september 2006 men i alle dager... hva er dette for noe?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #17 Skrevet 29. september 2006 Hehe,tørr ikke svare nå... eller har hun gått i pausemodus kanskje
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #18 Skrevet 29. september 2006 Jeg har prøvd mammanett, det syns jeg var en ufattelig kjedelig side! Nybaktmamma er det mer fart på.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #20 Skrevet 29. september 2006 merkeli så taus frk trøtt har blitt.
Tigergutt Skrevet 29. september 2006 #21 Skrevet 29. september 2006 Er ganske sikker på at det er EN og SAMME persjon som har spredd "dritt" og dårlig stemning her inne i dag - morsomt at frk trøtt geide å avsløre seg selv!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #22 Skrevet 30. september 2006 I alle dager, hun som er "33 år, har to barn og er førskolelærer". Jaja.. Komisk at hun avslørte seg selv, hihi.. Tipper det blir lenge til hun kommer tilbake.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #23 Skrevet 30. september 2006 oi hvor i landet jobber hun som førskolelærer? *engstelig for ungen min* hehe
Gjest Skrevet 30. september 2006 #24 Skrevet 30. september 2006 dere vet det sikkert.. men slik som dette er det maaange som driver på... legger inn svar på sine egne innlegg for å skape debatt og irritasjon.. tydeligvis den nye trenden på DiB.. er det jeg sier.. man kan ikke stole på noen her lenger.. er så mange som bare er ute etter faenskap :|
Luca Skrevet 30. september 2006 #25 Skrevet 30. september 2006 Mulig det er vanlig her og mulig jeg er naiv, men jeg har nå troen på folk til det motsatte er bevist jeg da:-) Ser liksom ikke for meg at de jentene jeg har lagt mest merke til her inne, og som jeg både har funnet tonen med og liker godt å lese hva de skriver, sitter og signerer med nick og anonym annenhver gang. Som jeg har skrevet tidligere, så håper jeg og tror at det er veldig få(anonyme) som lager bråk og tull, men det er klart det kan virke som mange hvis en person svarer med 10 anonymmeldinger i en tråd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå