Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Det kommer isbil hit vi bor nesten hver pokkers torsdag/fredag, og det et ikke bare en gang den vekker lillepia som ligger ute og sover på terassen!! Vi bok i borettslag, og den kjører rundt tunet og spiller den hersens sangen så høyt, at man må rope til hverandre ute, for å bli hørt. (Det er sinnsykt høyt altså!!) Os så stpooer den like ved terrassen vår da.... Jeg blir også sint fordi den spiller på ungene, for å selge! (Vi har ei på 4, og dette har resultert i mange raserianfall ja..huff) Men det verste er jo at den vekker snuppa som sover ute, på den tiden.
JeppePåBjerget Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Fortell denne ungen din at "Når isbillen spller, da e den tom for is....."
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Hehehe... Men det hjelper desverre ikke, da den står og deler ut is til masse folk rett utenfor terassen vår da..:-( HI
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Hei, vi hadde samme problemet her i borettslaget. Vet ikke hvem som sa det til han som kjører isbilen, men nå kjører han ikke rundt tunet lengre. Står kun ved parkeringsplassen
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Har lurt på det samme, og sender deg min dypeste medfølelse ) Her skjærer "Norge rundt" i ørene både sent og tidlig, men sover humlegutt veldig tungt. :0)
Luca Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Hadde samme problem her jeg også, men to som ligger ute og sover. Masjerte bort til bilen og ba sjåføren om å ikke spille når han kjører her fordi barna mine sover. Blir ikke det respektert, kommer jeg til å be styret i borettslaget om å kontakte arbeidgiver, ogh si at vi ikke ønsker isbilen her lenger. Ble slutt på spillingen her etter at jeg hadde sagt fra et par-tre ganger ja:-) Det er jo tross alt jeg som bor her, og jeg ønsker ikke det bråket. Så de har ihvetfall respektert det, så det er bare å si ifra det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå