Gå til innhold

Går det an å klage på isbilen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer isbil hit vi bor nesten hver pokkers torsdag/fredag, og det et ikke bare en gang den vekker lillepia som ligger ute og sover på terassen!!

Vi bok i borettslag, og den kjører rundt tunet og spiller den hersens sangen så høyt, at man må rope til hverandre ute, for å bli hørt. (Det er sinnsykt høyt altså!!) Os så stpooer den like ved terrassen vår da....

Jeg blir også sint fordi den spiller på ungene, for å selge! (Vi har ei på 4, og dette har resultert i mange raserianfall ja..huff)

Men det verste er jo at den vekker snuppa som sover ute, på den tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell denne ungen din at "Når isbillen spller, da e den tom for is....."

Skrevet

Hehehe...:)

Men det hjelper desverre ikke, da den står og deler ut is til masse folk rett utenfor terassen vår da..:-(

HI

Skrevet

Hei, vi hadde samme problemet her i borettslaget. Vet ikke hvem som sa det til han som kjører isbilen, men nå kjører han ikke rundt tunet lengre. Står kun ved parkeringsplassen

Skrevet

Har lurt på det samme, og sender deg min dypeste medfølelse :o)

Her skjærer "Norge rundt" i ørene både sent og tidlig, men sover humlegutt veldig tungt. :0)

Skrevet

Hadde samme problem her jeg også, men to som ligger ute og sover. Masjerte bort til bilen og ba sjåføren om å ikke spille når han kjører her fordi barna mine sover. Blir ikke det respektert, kommer jeg til å be styret i borettslaget om å kontakte arbeidgiver, ogh si at vi ikke ønsker isbilen her lenger. Ble slutt på spillingen her etter at jeg hadde sagt fra et par-tre ganger ja:-)

Det er jo tross alt jeg som bor her, og jeg ønsker ikke det bråket. Så de har ihvetfall respektert det, så det er bare å si ifra det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...