Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 er det farlig og ha analsex og så vaginal etterpå.. tenkte på bakterier..
Gjest Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Om det ikke er direkte farlig, så kan du vel skanskje pådra deg en uønsket infeksjon...? Ikke å annbefale med baby i magen, kanskje...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Man skal aldri ha vaginalsex etter analsex, om man ikke har brukt kondom under analsexen da. Bare tenkt deg alle bakteriene...
Hanne og jentungen Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Jeg fikk min verste urinveisinfeksjon noensinne etter å ha hat ubskyttet vaginalsex rett etter analsex. Enten må du bruke kondom ved en av dem eller dusje sammen imellom.
selfangerkjerringa Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Vi har aldri vaginalsex etter analsex. Avslutter alltid "bakveien". Nettopp derfor har vi aldri hatt noe problem.
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Ja, det er farlig. Coli-bakterier skal IKKE komme i kontakt med urinrøret.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 JEg forstår ikke at enn kan bli tent av det en gang.....blæææ
vims-74 Skrevet 7. oktober 2006 #9 Skrevet 7. oktober 2006 Nå er vel definisjonen på hva som er _farlig_ litt forskjellig, jeg vil ikke påstå at det er direkte farlig å putte pikken i musa etter analsex, men at det kan føre til ubehagelige infeksjoner stemmer nok, selv om det ikke nødvendigvis MÅ være sånn heller. Men, så lenge man ikke vet er det kanskje ikke rette tidspunktet å finne ut hva man tåler og ikke, når det bor en liten innenfor der
Zummi Skrevet 7. oktober 2006 #10 Skrevet 7. oktober 2006 Så det du sier er at det er helt greitt så lenge Coli-bakteriene holder seg i vagina?
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #11 Skrevet 8. oktober 2006 Aner ikke, men der holder de seg ikke uansett Bruk kondom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå