Gå til innhold

analsex..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det farlig og ha analsex og så vaginal etterpå..

tenkte på bakterier..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det ikke er direkte farlig, så kan du vel skanskje pådra deg en uønsket infeksjon...? Ikke å annbefale med baby i magen, kanskje...

Skrevet

Man skal aldri ha vaginalsex etter analsex, om man ikke har brukt kondom under analsexen da. Bare tenkt deg alle bakteriene...

Skrevet

Jeg fikk min verste urinveisinfeksjon noensinne etter å ha hat ubskyttet vaginalsex rett etter analsex. Enten må du bruke kondom ved en av dem eller dusje sammen imellom.

Skrevet

Vi har aldri vaginalsex etter analsex. Avslutter alltid "bakveien". Nettopp derfor har vi aldri hatt noe problem.

Skrevet

Ja, det er farlig. Coli-bakterier skal IKKE komme i kontakt med urinrøret.

Skrevet

JEg forstår ikke at enn kan bli tent av det en gang.....blæææ

Skrevet

blæææ så prippen du er a

Skrevet

Nå er vel definisjonen på hva som er _farlig_ litt forskjellig, jeg vil ikke påstå at det er direkte farlig å putte pikken i musa etter analsex, men at det kan føre til ubehagelige infeksjoner stemmer nok, selv om det ikke nødvendigvis MÅ være sånn heller.

Men, så lenge man ikke vet er det kanskje ikke rette tidspunktet å finne ut hva man tåler og ikke, når det bor en liten innenfor der :)

Skrevet

Så det du sier er at det er helt greitt så lenge Coli-bakteriene holder seg i vagina?

Skrevet

Aner ikke, men der holder de seg ikke uansett :P Bruk kondom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...