Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Til deg selv altså? Eller ønsker dere ingenting og ser om det dukker opp noe? )
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Jeg ønsker meg faktisk en alliancering i hvitt gull med tre stener (små)..Tror ikke det er allverdens å ønske seg egentlig..
Maud Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Jeg har ikke ønsket meg noe spesielt, men er sikker på at jeg får noe. Mistenker at jeg får ny klokke. Den jeg har er nemlig litt ripete og sliten, dessuten har jeg fått den av eksen...
AnnaLee Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Vi ser egentlig an budsjettet litt både når det gjelder gifte-ringer og morgengave. Syns ikke noen av delene er noe must og tilsammen er det en kostnad på 10.-12.000,- noe jeg egentlig syns er dyrt bare for å flotte seg. Vi trenger imidlertid ny salong - kanskje vi heller legger pengene der :-)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Vi har ikke snakket om dette. Morgengave kommer an på hvordan vi ligger an med budsjettet når den tid kommer. Men jeg har tre stener i allianseringen min og ønsker meg to til. Og så ønsker jeg meg alliansesmykke. Dette skal jeg ønske meg til jul og bursdag (som kommer før bryllup) og i evt morgengave. Så får vi se hva tiden bringer
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Perlesmykke!!! Det er noe man kan bruke hele livet, og faktisk kan arves videre:-)
-Lane- Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg ønsker meg et laaaangt tynt gullsmykke/kjede.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 Til AnnaLee Ringer trenger slett ikke å koste sååå mye da !
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 2. oktober 2006 #10 Skrevet 2. oktober 2006 ønsker meg en fin fremtid......og være like forelsket i evig tid..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #11 Skrevet 2. oktober 2006 kanskje frokost på sengen, dersom vi skal sove hjemme Forventer ikke noe...For meg er det en STOR gave å bli gift
Serial mom Skrevet 3. oktober 2006 #12 Skrevet 3. oktober 2006 Tror ikke mannen min aner at det finnes noe som heter morgengave engang,og det gjør meg ingenting! Vi har ikke et vanlig tradisjonelt bryllup uansett,så ingenting blir etter boka:-) Vi har tatt bryllupsreisen før vi gifter oss(vært ute å reist 1 år nå),så vi har brukt mer enn nok penger allerede + at vi gifter oss i Vegas! Har dessuten kjøpt veldig dyre ringer fra Cartier,så jeg har juveler så det holder nå:-)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #13 Skrevet 3. oktober 2006 Er ikke det noe man skal få - ikke ønske seg da?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #14 Skrevet 4. oktober 2006 Jo, egentlig, men i visse tilfeller så tror jeg det kan være lurt å komme med noen hint... Eller så bør den komme med en byttelapp... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå