Gå til innhold

Hva ønsker du i morgengave?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til deg selv altså?

Eller ønsker dere ingenting og ser om det dukker opp noe? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker meg faktisk en alliancering i hvitt gull med tre stener (små)..Tror ikke det er allverdens å ønske seg egentlig..

Skrevet

Jeg har ikke ønsket meg noe spesielt, men er sikker på at jeg får noe. Mistenker at jeg får ny klokke. Den jeg har er nemlig litt ripete og sliten, dessuten har jeg fått den av eksen...

Skrevet

Vi ser egentlig an budsjettet litt både når det gjelder gifte-ringer og morgengave. Syns ikke noen av delene er noe must og tilsammen er det en kostnad på 10.-12.000,- noe jeg egentlig syns er dyrt bare for å flotte seg.

 

Vi trenger imidlertid ny salong - kanskje vi heller legger pengene der :-)

Skrevet

Vi har ikke snakket om dette. Morgengave kommer an på hvordan vi ligger an med budsjettet når den tid kommer.

Men jeg har tre stener i allianseringen min og ønsker meg to til. Og så ønsker jeg meg alliansesmykke. Dette skal jeg ønske meg til jul og bursdag (som kommer før bryllup) og i evt morgengave. Så får vi se hva tiden bringer :)

Skrevet

Perlesmykke!!!

Det er noe man kan bruke hele livet, og faktisk kan arves videre:-)

Skrevet

Jeg ønsker meg et laaaangt tynt gullsmykke/kjede.

Skrevet

Alliansering.Hvitt gul!

Skrevet

Til AnnaLee

 

Ringer trenger slett ikke å koste sååå mye da !

Skrevet

ønsker meg en fin fremtid......og være like forelsket i evig tid..

Skrevet

kanskje frokost på sengen, dersom vi skal sove hjemme :)

Forventer ikke noe...For meg er det en STOR gave å bli gift

Skrevet

Tror ikke mannen min aner at det finnes noe som heter morgengave engang,og det gjør meg ingenting! Vi har ikke et vanlig tradisjonelt bryllup uansett,så ingenting blir etter boka:-) Vi har tatt bryllupsreisen før vi gifter oss(vært ute å reist 1 år nå),så vi har brukt mer enn nok penger allerede + at vi gifter oss i Vegas! Har dessuten kjøpt veldig dyre ringer fra Cartier,så jeg har juveler så det holder nå:-)

Skrevet

Er ikke det noe man skal få - ikke ønske seg da?

Skrevet

Jo, egentlig, men i visse tilfeller så tror jeg det kan være lurt å komme med noen hint... Eller så bør den komme med en byttelapp... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...