Gå til innhold

min aller første våte orgasme :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk jeg i går - alene men dog hurra. Men jeg ble rett og slett helt paff, og stoppet derfor onaneringen. Men kjente at jeg kunne nådd større høyder hadde jeg fortsatt.

Er det slik med våte orgasmer at det spruter før man når det ultimate klimaks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan føles sånn...at man vil ha mer og mer og tilslutt når så langt at man er helt utslitt og alt rundt er vått... :-) Gratulerer :-)

Skrevet

Får det kvar gong eg...... synes egentlig det er litt slitsomt, må alltid ha med tisselaken, tenke seg om kvar ein kan ha sex osv, eller passe på å holde igjen så det ikkje blir så godt.... irriterende egentlig.

Skrevet

Takk for svar, har lest litt mer nå, og noen skrev at det er lettere å "sprute" når man er gravid fordi det blir mer trykk på blæra. Jeg får nyte perioden (med tisselaken :-) siden jeg kanskje risikere at evnen vil bli borte igjen...

En annen ting, om jeg tømmer blæra rett før sex vil jeg vel uansett unngå "spruting" om det ikke passer?

(HI)

Skrevet

Spruten som kommer er ikke urin :-) Så det hjelper ikke å tisse, om du først får en slik orgasme.

Jeg kan selv bestemme ved å bruke eller unngå visse stillinger.

Skrevet

Det er litt irriterende bare syns jeg.. orgasmen blir ikke bedre, men jeg blir alt for våt til neste runde. :( Kommer ikke uten bra vaginal stimuli jeg...

Skrevet

hvordan får man til å få en sånn en da??? hadde det en gang og det var utrolig deilig men jeg husker ikke hva som ble gjort for å få det... noen tips??

Skrevet

ja har tips,men om det funker for alle er jo ikke godt å si...;->

eg får slike orgasmer når sambo stimulerer G-pkt med ganske hardt trykk. Dette gjør han med et par fingre inn i skjeden og opp på framsiden. Om han tar godt tak i meg og "rister " meg skikkelig kommer eg på denne måten med en gang :-) Væsken kommer fra en kjertel inni skjeden,men om eg e rett informert er det urin også i denne væsken.

Om eg sitter oppå med pikken langt inni meg og liksom langs fremre del av skjeden og "gnikker " meg mot han veldig fort så renner det også av meg.

Er eg under må eg ha beina opp over armene hans,han holder meg liksom oppe...bøyde bein. Om han knuller meg slik at g pkt blir stimulert kommer eg på denne måten i denne stilling også.

Heldigvis kan eg styre dette selv som oftest,men ikke når han bruker fingrene. Der er han så dyktig at jeg kommer uansett. :-)

Han har heldigvis sansen for "squirting" og synes det er godt. Han kommer nesten hver gang akkurat idet jeg blir kjempevåt.

Trur kansje det ligger endel psyke bak det hele. Dette begynte for et par år siden,da vi ble sammen,og alt føltes bare så deilig og befriende. Da løsnet det liksom...eller så e han bare en veldig dyktig elsker;-)

Lykke til alle. E absolutt verdt å få til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...