☼ So damn insane ☼ Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 jeg har en venninne som har en baby på 6 mnd, hun har slitt lenge med et problem. hun har fullammet helt frem til for 1-2 mnd siden. men nå har hun innført annen kost til henne. men det viser seg at hun reagerer på MME som collet, nan og hipp. . .kaster opp av disse. all grøt som som inneholder havre, ris eller hvete får hun utslett rundt munnen og kaster opp. eneste hun tåler er maisgrøt. men ikke blandet ut med MME. kun morsmelk. hun er kjempefortvilt, og får ikke noe hjelp. lege og helsesøster sier at de bare må gi henne det hun tåler......men nå har hun begynt å få lite melk til henne..og det er visst kun d hun tåler, ser d ut som.. er det noen her som har noen gode råd, eller erfaring med dette? hun er ganske utslitt nå......
animal Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Hei. Nå er ikke jeg noen ekspert i og med at jeg fremdeles fullammer snuppa mi, får jo dyttet innlegget uansett. Men det jeg tenkte var at hun kanskje ikke tålte melk. De fleste både grøter og MME innholder vel melkepulver??? Så da må hun kanskje prøve å få tak i noe som er melkefritt? Hmm.. Noen må da vel ha noen råd til henne her inne? Syns det alltid er noen som har greie på det man lurer på....
Ducchini Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Uff, stakkar Det er mye å få kjøpt på apoteket som er feks Lakoseredusert/laktosefritt, hvis det er det hun ikke tåler? Tror faktisk også man kan få kjøpt maismelk. gå på apoteket og spør, de er veldig flinke der Lykke til
tullejenta Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Min homeopat (guruen min ) sier man kan bruke rismelk. Har ikke prøvd selv da, har masse melk. håper det går seg til, slitsomt med barn som ikke er friske og glade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå