Anno Nym Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Til dere som har hatt klumper i brystet (tilstoppede melkeganger): Har deres klumper noen gang utviklet seg til brystbetennelse? Altså at du først noen dager har en klump, uten betennelse symptomer som influensafølelse og høy feber, for at det så utvikler seg til betennelse?
Anno Nym Skrevet 29. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2006 Er det virkelig ingen som vil svare? Grunnen til jeg lurer er at det alltid blir gitt råd om å amme hyppig for å unngå betennelse ved tilstoppede melkeganger, men jeg har erfart annet...
Anno Nym Skrevet 29. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2006 Prøver en siste gang: Blir glad for svar! Svar gjerne bare Ja/Nei!!
Expat Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Ja, og det er fyttigrisen ekkelt når bb slår til.
Anno Nym Skrevet 29. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2006 Takk for svar! Hadde neste gitt opp! Kan jeg spørre hvor lenge du hadde tilstoppede ganger før det ble betennelse av det?
Expat Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Et par dager fra da jeg ikke fikk tømt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå