pikabuu Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Heia =o) Lurte bare på om kor mye pappan til dåkkers baby tar iniativ til stell ol. Sjøl så må æ nærmest legge babyen i arman hannes for at han ska skifte bleia og ta kveldstell. ikke d at han ikke vil. Trur heller at han glemme at sånt må gjøres ganske ofte i løpet av en dag. og når æ "minne på" så gjør han det jo med glede. Men e nu æ som gjør det meste da. Til gjengjeld så e d han som lage middag om dagan da =o) hihi....
Mulle :) Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Pappaen gjør stortsett alt her etter han kommer fra jobb.. Da tar jeg meg av eldste jenten og rydder hus ol.. Så ammer ikke jeg da så det er lettere for meg å overlate det til han..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Hvor gammel er babyen din? Her tok det noen uker før han begynnte og ta iniativ selv.. Er vell ikke så naturlig for dem fra første sekund..
pikabuu Skrevet 29. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2006 Han e 5 uke. =o) en søt liten nurk
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Tror mange menn er litt redde jeg, og av en eller annen merkelig grunn så tror de at for oss er det medfødt hvordan en baby stelles.. Slik var det for oss i begynnelsen, men det gikk seg til.
Gjest Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Han hjelper til, men jeg må som oftest nevne hva som må gjøres. Men han kommer og tar henne visst hun gråter mye og jeg er sliten. Synes han er flink jeg....
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Blir litt provosert jeg.... Her kommer dere"Høner" å sier at dere må forelle han at han må gjøre ditt og forelle han at han må gjøre datt.. Tror dere virkelig at hvis dere reiste bort noen dager, at det ikke vil være noe hus, hjem, unger osv. når dere er tilbake? Ta dere litt sammen..... Dere som er hjemme hele dagen, dere ha deres rutiner og deres måter å ordne opp på... Når da mannen kommer hjem fra jobb, så er ikke han inne i disse rutinene deres å vil da nødvendigvis "Melde seg litt ut". Reis vekk noen dager... Skal nok få se at mann og barn klarer seg..... Her i huset er det jeg som er hjemme og dama på jobb..... Jeg skjøner godt at h ikke er inne i mine rutiner når ho er hjemme
pikabuu Skrevet 29. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 29. september 2006 Hær i huset e vi begge to hjæmme. bare for å ha sakt d!! Sa æ foresten at hus å hjæm ville ramle sammen om æ dro noen plass?? NEI!! Æ trur nåkk at ALLE klare å ta sæ av et lite nurk. (ihvertfall di fleste) D hadde ingen ting med spørsmålet mitt å gjøre. Sukk!! Ikke meninga å provosere noen som helst. min mann e faktisk flink. Han har aldri vært borti babya før som han ska ha ansvar for liksom. Så alt må jo læres. å mange ting går åsså naturlig over til mæ sia æ sitt med matfatet. Men når man har en mann som tross alt e hjæmme hele dagen ilag med åss. så forvente man at ting fordeles litt. =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå