Gå til innhold

Litt øl og dermed Zzzzzzzzz

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok et glass øl i går kveld, altså ca 2 dl...sovna som en stein og våkna med hodepine i dag...Er det mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja da, det er fullt mulig!

Jeg får heldigvis ikke vondt i hodet, men blir så sinnsykt trøøøøøøtt av alkohol. Og da snakker vi bare om et glass eller to, ikke om party-party-party. Det siste har blitt rimelig uaktuelt. Men i følge deltagerne på 40-årsfesten min tidligere i år, er det kjekt når hovedpersonen står for all underholdningen selv....

Skrevet

Var nok mer den steinen du sovnet på tror jeg;-)

Veldig dyp søvn, som ofte er en mangelvare med små poder i huset, er nok ofte grunnen til at man våkner med litt hangover-følelse! Ikke det glasset med øl, det var kun indirekte skyldig i denne forbrytelsen:-)

Vennlig hilsen

Nancy D.

alias

Skrevet

Nå minnet du meg på en episode for noen år siden - jeg hadde drukket tre glass rødvin en søndagskveld, og dagen etter var jeg så dårlig at jeg ikke kunne passe på ungene. Gubben måtte være hjemme helt til jeg greide å stå opp...sånn ved tolvtiden...

pinlig

Skrevet

Glass er så ymse... Hvor store glass var det?

Skrevet

Hehehe... For jeg husker nemlig at venninna mi hadde spesielle svigermor-glass. Svigermora syntes nemlig veldig raskt at det ble litt mye vin. Venninna mi fant noen glass som rommet nesten en flaske rødvin uten at de så spesielt store ut... Geniale til bruk når svigermora var på besøk. Hun godtok at vi tok ett glass, nemlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...