Gå til innhold

Kjære *Destiny*. Kan du se på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først vil jeg si at jeg også driver med det du driver med. Altså kan føle ting og sånn. MEN, jeg klarer ikke selv å føle på meg når det gjelder graviditet.

Jeg og min kjære prøver altså å bli gravid. Slutta på p-pillene for 2 mnd siden og fikk min første mens den 30 August. Så jeg har IKM disse dagene. Kan du se noe om jeg er gravid nå?

Jeg har ei datter fra tidligere forhold. Og har tilsammen vært gravid 2 ganger. Begge gangene ble jeg gravid fort.

På forhånd tusen takk.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei juhujenta !

Jeg vet at du har sterk intuisjon. Jeg har ingen synske evner, men kan en del astrologi. Jeg kan gjerne kikke på fødselshoroskopet ditt, men trenger da dato, tid og sted for når du ble født. Jeg bruker litt tid på hvert horoskop, men skal kikke på det før i morgen =)

Skrevet

Ahhh, så spennende at du kan mye om Astrologi. Horoskop er morro.

Jeg er født 03.07.79 Altså i krepsens tegn. Jeg er født på Bærum sykehus.

Koslig at du tar deg tid.

På forhånd masse takk.

Skrevet

Hei igjen.

Jeg må ha nøyaktig klokkeslett også for å se på horoskopet ditt :)

Skrevet

Jeg ble født kl 06.15 om morgenen den 03.07.79

Skrevet

Kære juhujenta !

Nå har jeg kikket på horoskopet ditt, og navnet ditt er veldig passende, for du er en riktig solstråle !

Når det gjelder graviditet så har du et utrolig fruktbart horoskop, så jeg tror du blir veldig lett gravid. Du blir nok gravid når du måtte ønske, og vil også finne det svært meningsfylt å bli mor. Det kan tenkes det venter deg en hyggelig overaskelse rundt den 5. oktober. Om du ikke er gravid nå, og får positiv test tidlig i oktober, så er i hvertfall november og desember en tid for graviditet.

Du er ei utrolig positiv, varm og omsorgsfull jente, og du er nærmest den fødte mor. En del ting i kartet ditt tyder også på at du kan jobbe med å være "mor" for andre, feks arbeid med barn, jordmor, sykepleier etc. forts.....

Skrevet

Tusen takk kjære Destiny.

Og vettu hva, dette stemmer så utrolig bra. For det er ei sånn jente jeg er. Og jeg er utdanna innen helsesektoren og jobbet mye med barn før. Drømmen er å jobbe med foreldre som ikke tar av seg sine barn.

Jeg er som sagt ei veldig omtenksom og omsorgsfull jente og koser meg som mamma. Vil at andre skal ha det bra.

Angående graviditet så føler jeg ikke at jeg er gravid nå. Har testa negativt, men mensen har ikke kommet enda. Men trur kroppen lurer meg litt og at ikke syklusen er helt i rute etter p-pille slutt. Men håper snart.

Klem klem

Skrevet

Jeg tror du er en veldig morsom og populær venn, og det ser ut som i horoskopet ditt at du er vakker, kler deg stilig og ser trendy ut. Du har en instinktiv sans for skjønnhet, harmoni og å skape en god atmosfære. Kan tenke meg du er den fødte vertinne, flink til å gjøre det hyggelig for folk. Du er vennlig, sosial og sjarmerende, vil at alle rundt deg skal ha det bra, og er omsorgsfull overfor dine venner. Jeg tror også du trives og får mye energi av å være med venner, eller i andre grupper. Du trives nok aller best i et forhold, det er faktisk veldig viktig for deg å ha minst en veldig nær relasjon. Om det har vært litt utfordrende i kjærlighetslivet de siste årene så er den fasen helt forbi fra nyttår. Du er ekstremt følsom, og er veldig sensitiv for det som ikke blir sagt, du merker godt energiene fra andre likevel.....

Skrevet

Hehe. Ja dette er som at jeg skulle beskrevet meg selv om hvordan personlighet jeg har. Tar veldig godt vare på venner og de jeg er glad i.

Værste jeg vet er uvennskap, krangling og uærlighet. Jepp, jeg er veldig følsom av meg. Veldig kosejente og trenger trygghet.

Kan du finne litt ut om min kjære?

Han er født 30.09.72 Han er vekt.

Skrevet

...Du er som sagt svært følsom og det er viktig for deg å være i positive og gode omgivelser, siden du er så mottagelig for andres energier. Du har en veldig sterk intuisjon som du skal stole på, og det kan sikkert være spennede for deg å tolke drømmene dine også. Det ser ut til at du vil bruke disse evnene dine på beste måte. Jeg må nesten spørre : har du noen gang vurdert å bli jordmor ? Jeg tror du kunne blitt veldig flink. Men du har som sagt mange gode egenskaper, og en positiv fremtoning, så du vil nok lykkes i det du ønsker. Krysser fingrene for et blått kryss til deg !

Skrevet

Hei du !

Ååå tuuusen hjertelig takk for så koselig tilbakemelding. Det var veldig snilt, og gøy å høre.

Vet du at jeg har stor respekt for astrologien, og syntes det gir meg godt innblikk i de jeg tolker for. Så jeg setter kunn opp for den som spør, og vil helst ikke uttale meg om andre. Selvsagt blir det jo uansett litt forsiktig og overfladisk på disse sidene for det er jo ute slik at alle kan lese det. Men mannen din kan jo gjerne spørre selv, og da trenger jeg som sagt dato, kl og sted. Nå har jeg litt mye annet i helgen, men vi snakkes til uken.

Klem

Skrevet

Ja dette var helt supert av deg Destiny. Dyktig er du.

Og jeg ser at du er ei veldig flink jente.

Jeg vet faktisk ikke hvilket sykehus han er født på eller klokkeslett. Hehe. Så da må jeg sjekke opp med han først.

Kos deg i helgen du nå, så snakkes vi igjen.

Ja det er morro dette her.

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...