Gå til innhold

jihhiiiuuuuuuuuuuuuuu


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da flytter vi sammen igjenn.Hurra for oss,å som jeg har ventet å ventet på att dette skulle skje. Har værtvekke fra hverandre nesten 1,år,skal bli så deilig å få være sammen alle sammen,gjett om jeg er glad.Men så kommer det kjedelige da,får jo så mye penger når man er alenemor hehe,noen som vet om jeg må si i fra meg alt eller hvordan fungerer det?Har hørt att dersom man flytter sammen igjenn beholdr man støttene sine til året er omme,stemmer det?vi skal jo flytte til en annen by,så jeg må jo melde fra liksom..noen som har lurt systemet litt eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal gi beskjed med en gang man er blitt kjærester igjen faktisk.

Meg og barnefar ble sammen igjen etter et år. Vi skulle prøve å se om det funket etter et år fra hverandre hvor vi begge hadde "vokset". Da anbefalte trygdekontoret at jeg skulle beholde trygden 3 mnd til, i tilfelle det skulle skjære seg igjen. Vi fikk altså 3 mnd "prøveperiode" med trygd og skulle da gi beskjed etter 3 mnd om vi fortsatt var samboere :) Dette er ikke hjemlet i folketrygdeloven, men de var snill. De hadde vel erfaring med "fremogtilbakeforhold".

Skrevet

Forresten, gratulerer!!!!!!!!!!!!!!! Ingen ting er bedre enn det :)

Skrevet

Du mister alenemorsstønadene med det samme du blir sammen med barnefaren igjen.

 

Blir du sammen med en annen enn barnefaren beholder du stønadene ett år til....

 

Lure systemet? Nei, snylter ikke, og syns ikke noe om de som gjør det. Dessuten, siden dere skal flytte tviler jeg på du klarer det. Dere må jo begge melde flytting. Tenk om du blir avslørt og må betale tilbake??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...