Gå til innhold

Noen som har et BRA forhold til barnefar???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og far til barnet flyttet fra hverandre etter 6 år. Da var lillegutt 2 år. Nå fyller han straks 3 år. Har et supert forhold til barnefar. Vi er bestevenner og forteller hverandre om det meste :o) Noen andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, meg og barnefar har ett bra forhold. Ser ingen grunn til å suttre over spilt melk.

Jeg har ny mann, og vi har begge ett godt forhold til min ex og hans nye dame, og min manns ex og nye mann.

Skrevet

Har i grunn et greit forhold til faren til eldstemann. Vi har hatt delt omsorg 14/14 fra den dagen vi gikk fra hverandre, det var når gutten var 4,5 år og nå blir han 10 snart. Vi samarbeider bra og har ikke hatt noen store krangler, uenig har vi vel vært men vi har alltid blitt enige uten å heve stemmen til hverandre.Jeg har også fått fin kontakt med farens nye kone, vi omgås ikke privat men vi har et greit forhold for det. Hun kom faktisk innom jobben min her en dag bare for å si hei og det syns jeg var hyggelig! Faren til minsten har jeg ikke særlig kontakt med, han er rusmisbruker og vi har bare hatt sporadisk kontakt når han har hatt gode perioder, sånn i forhold til å få hilst på sønnen sin. Det har da gjerne foregått i hans mors hjem da jeg helst ikke vil ha han hit hvor jeg bor.

Skrevet

Jepp,jeg har et supert forhold til barnefar! Men så må jeg legge til at vi har måtte jobba oss igjennom en del kneiker etter vi gikk fra hverandre. Men nå har vi begge kommet over det som var og er gode venner.

Skrevet

nope, dere som har bra forhold til barnefar er heldige:) men jeg og lille gullet klarer oss fint uten barnefaren:) selv om jeg skulle ønske at han kunne stille opp, det burde egentlig ikke være vanskelig, han stiller ikke opp en dritt, bare ta en telefon å høre hvordan jenta mi har det kan bety veldig mye. men men... jeg har en kjæreste som har tatt jenta mo til seg som sin egen:) og kjæresten min har 2 jenter fra tidligere forhold. og jeg har godt forhold til de og godt forhold til jentenes mor. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...