hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Har tidligere nevt her inne at samboeren har veldig bølgedaler når det gjelder sex. I lengre periode har dette nå gått greit. (iallefall på et greit nivå) men nå har vi ikke hatt sex siden sist EL. I går tok jeg en el-test og der var det nesten to like sterke streker. Da blir den sikkert dønn positiv i dag. Det som er så utrolig pyton er at nå vil jo ikke gubben i det hele tatt. I de værste periodene så overser han alt sexuelt. og da er det helt nytteløst å prøve seg (tro meg jeg har prøvd alt). Så nå er jeg så sint, for nå ryker denne pp bare pga det... Pokker ta.. så utrolig sint og fortvilet akkurat nå.. Måtte bare få det ut..
Serial mom Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 *Dumme mannen* :-( Vil han egentlig ha barn,eller??? Dersom han ønsker det like sterkt som deg hadde han vel gjort en liten innsats iallfall!!? Greit at det ikke hadde blitt fantastisk mindblowing sex,men noen svømmere kunne han vel klare å sende avgårde.. Du får ta han for deg et vers,riste litt vett inn i skallen hans! Spør om han heller vil la det gå så langt at en lege må stikke ting opp i tissen hans,kjenne i stumpen på han og be han runke ut noe i en kopp slik at dere kan gjennomføre prøverør pga at det har tatt så lang tid!?!
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 29. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2006 Hehe.. kanskje jeg skal true han med det.. Kanskje det setter fart på sakene:-) På en annen side kan det jo bli enda verre av det.. Jeg får finne på noe smart i dag, for jeg tror jeg må være positiv (og ikke skremme)skal det gi noe avkastning. Det som er noe dritt i tillegg er at dattera hans kommer og hun er såpass gammel nå at hun legger seg likt med oss.. (ja det er jo i utgangspunktet ikke noe dritt at hun kommer, men det kunne ikke vært dårligere timet) Neste pp er han på et kurs i Finnmark i over 2 uker.. Åhhh jeg kjenner jeg blir så utrolig irritert og stresset av dette.. og i morgen skal ikke jeg være hjemme. Det må skje i kveld!!!
Serial mom Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Huff og huff for et stress! Håper dere kommer tilbake i rytmen igjen etterhvert,slik at det blir baby på dere snart :-) Vi har heldigvis ikke noen problemer på det området,stresser ikke heller,men det hjelper visst ikke stort likevel! Ganske lei nå,men tenker egentlig forsvinnende lite på det. Regner nesten bare med at vi går til prøverør,så tar bare tida til hjelp her i gården.. :-) Håper det lykkes for deg snart! Husker ikke hvor lenge dere har prøvd?,er så mange her å holde styr på! *trøsteklem*
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 29. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2006 Vi er bare i 4 pp så skal vel ikke klage, men hopper jo lett videre til 6 pp hvis vi ikke klarer det i dag.. Nå har jeg sendt han en sms om at vi skal ha sex i dag, så får håpe den faller i smak.. Ikke gi opp enda da Elli-karamellii.. Vi får det til en gang.. Det er bare så dumt at det skal ta så lang tid.. Krysser fingre for deg også, jeg:-)
Serial mom Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Da er han forberedt iallfall:-) Du får kle deg litt slutty å vente på soverommet når han kommer hjem fra jobb:-) Gir ikke opp enda,er kanskje blitt litt mer likegyldig til det hele,men har et bittelite håp hver måned likevel da:-) Vet jeg har EL og at vi treffer hver gang,så det er vel ikke mer å gjøre enn å vente på lapraskopien jeg skal inn til på Ullevål,kanskje vi får noen svar da. Håper på at det skjer et lite mirakel hjemme hos dere ikveld da:-) Lykke til med mannen!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Jeg har samme problem med mannen min......fikk posisitv el test natt til lørdag forrige uke...først på søndagskvelden fikk jeg sex...så håper det gikk greit lell:( Vi og har sex nesten bare rundt el...hehe..men ser ut til at d går bedre nå....
Gjest Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Han kan veli d minste ta seg en "kjapp en" )) Lite glede for deg, men mange svømmere... *ler* Ellers er jeg glad jeg ikke har d problemet, heller tvertimot *hihi*
Spirevipp med go`gutten Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 Jeg skjønner akkurat hvordan du har det, tro meg... Samboeren min vil heller ikke ha sex i lange perioder, ofte pga mye slit på jobben. Tidlig i sommer ble han litt lei seg fordi utredninga hans ikke gikk så bra, så da sa jeg at jeg ikke skulle presse han og være tolmodig. Dette medførte at vi omtrent ikke har tatt sex i hele sommer... Prøver jo så godt jeg kan å se ting fra hans side, men av og til syns jeg han kan prøve å ha litt sex selv om han er sliten. Vi har gått glipp av noen el iløpet av sommeren, men nå er vi klare for å starte opp igjen. Blir så ufattelig frustrert når man vet man har el også vil ikke samboeren ha sex. Jeg prøver å tenke som så at vi skal ikke ha sex for enhver pris, men syns av og til han kan ofre litt.. Du får prøve å glede deg over andre ting i livet ditt, og se fram mot neste el, det har hvertfall reddet meg av og til. Selv om det ser svart ut, så kommer det flere pp`er man kan prøve, og det er sikkert derfor jeg er i 21 pp nå...hihi :-) Lykke til, håper det der ordner seg fort!
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 29. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 29. september 2006 Nå har jeg øynet et lite håp her... Sendte følgende sms til han fra jobben: "I kveld skal vi pule enten du vil eller ikke" og han ble litt sjokka over meldingen (for tro meg: det er ikke likt meg akkurat) Han synes det var så tøft av meg, at det ser ut til at det går veien i dag. Vi må bare få dattern hans ut av huset (uff så slemt det hørtes ut) og det ser ut til at hun skal til en venninne en tur i kveld... Sex 1 gang denne pp er jo ikke mye, men det er 100 ganger bedre enn ingen... Skal holde dere oppdatert på om det blir noe på meg i kveld.. hehe:-)
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 29. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 29. september 2006 Jeg har hatt sex! Jippiiiiiiiiii!!! Er ikke så sint lenger.. Har aldri hatt så lite sex, men jeg får være fornøyd nå utfra hva som var utgangspunktet..Ønsker alle en god helg og er strålende fornøyd..
PrinsessaPåErta Skrevet 30. september 2006 #12 Skrevet 30. september 2006 Bra for deg Geddy, håper at det blir en liten spire ut av det!! God helg!
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 30. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 30. september 2006 Prøvde meg på morgenen i dag også, men det funka dårlig.-( så da får vi satse på at en gang holder for i kveld skal jeg bort og resten av dagen går med til shopping.. Vi får krysse fingrene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå