Crazywoman Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 jeg er litt ekstrem, men sluttet å sterilisere når gullet var 8 mnd! Trenger sikkert ikke holde på SÅ lenge...
Gjest Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 4 mnd. Da puttet han alt han kom over i munnen alikevel. Smokkene hender jeg koker ennå da.Han er 7,5mnd
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Spurte om dette på hs sist jeg var der. Gullet mitt er 6 uker i dag, og hs sa jeg ikke trengte å koke flaskene mer nå, men hun anbefalte meg å koke smokkene litt til.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2006 Ok- da kan jeg vel så smått gi meg med det nå Øves på flaskespising om dagen. Hun tar den ikke, og da blir det mye vasking og koking av flasker, nemlig! Takk for svar =)
Mulle :) Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Sluttet da han var 1 mnd... Bare vasker de i oppvaskemaskinen.. Ser du har en som er like gammel som min.. Så du kan nok trygt begynne å gi deg.. De putter jo alt annet i munnen no..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Jeg er faktisk ikke helt sikker på hvor lenge man skal koke flaskene, men jeg må bare påpeke en ting: Man koker flasker fordi de bakteriene som kan utvikle seg i melkerester kan være særlig skadelige. Det er altså viktigere å unngå disse enn å unngå den skitten som er på leker på gulvet osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå