mummiboy 21.07.06 Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Ja vi bruker det, pga for lite melk om kveldene, har gjort det siden han var 1 uke gammel. Han tar både flaske og pupp, dette er kjekt hvis jeg vil finne på noe en kveld
akt80 & Sara Emilie Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 eg gjør det, begynnte når hun var 2 uker..mistet så mye melk pga sambo er syk og er en del inn og ut av sykehuset, så fikk eg brystbetennelse og da forsvant enda mer melk. begynnte med å gi tillegg etter hver amming men han nå gått over til å pumpe meg ofte og gir 3 mm måltid til dagen og resten i mme. burde ikkje ammetåken gå over nå siden eg ammer sjelden?hmm ka nå eg skal skylde på? hehe
Gjest Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 jepp, gjør det vi også.. må fylle på litt en del dager. blir stort sett ett flaskemåltid med mme i døgnet, noen ganger mer, noen ganger mindre..
Gjest Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Vi kombinerer pga jeg har litt lite melk. Får tilbud etter amminga, varierer hvor mye han tar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå