Puttipluttipott*har født* Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Er jo så varm om dagen, og orker ikke kle på meg så mye. Sikkert det jeg har fått betalt for....Har blitt ganske snørrete og slapp i kroppen. Vil føde snart, så håper det går raskt over:oD GOD HELG ALLE VORDENDE MØDRE!! Klem fra meg
Prins&Prinsessa Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Jeg er med!!! Liggi med feber,snufset,hostet og spydd. Men føler meg mye bedre i dag. Men har vært slik hele uken. Så er på tide jeg begynner å blir bra igjen!!! Bare 4uker til termin,vil heller ikke være syk når jeg føder. God bedring pluttipluttipott og alle andre i Norges land som er syke
Puttipluttipott*har født* Skrevet 29. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2006 Tusen takk!! Og selvsagt GOD BEDRING TIL DEG OG ALLE DERE ANDRE SOM IKKE ER HELT FRISKE OGSÅ!! Klem
♥sjiga♥ Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 jeg hører også til denne forkjølelses gjengen. og ønsker oss god bedring.
Vesla 77 Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Jeg er med i gjengen. Uke 40 nå så det kunne passet bedre ... men men.. tror den verste feberen er over nå. Må samle krefter og blir fort frisk til fødsel :-) God bedring sjuklinger
<3 Jentemafian <3 Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Med i gjengen jeg også, har hatt det en uke jeg nå. Men er på bedringens vei da. Go bedring jenter:)
♥sjiga♥ Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 jeg fant en kur nå.... http://mozon.no/sex_og_samliv/andre_saker/sex_gj_r_deg_frisk KNIS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå