loone Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Har akuratt trukket en tann og tatt en sterk smertestillende før bedøvelsen går ut. Har kjøpt både Nan 1 ferdigblandet på kartong og Nan HA. Siden jeg ikke har gitt og ikke kommer til å gi noe særlig mme, så er jo de små ferdigblandete kartongene supre? kan jeg prøve med en sånn til snuppa på 8 uker? eller bedre med pulver uten kumelk i? Har ikke så lyst til å amme hun mens jeg spise de sterke smertestillende.
mammmamia ** Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 De ferdige kartongene inneholder akkurat det samme som pulver+vann, de er bare ferdigblandede og det blir jo litt mer "pes" med å varme den opp til riktig temp da..! Det er helt ett fett :-)
Milly72 Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Jeg serverer ferdigkartongene i romtemp jeg. superenkelt. Det er forørig ikke påvist at nan HA har noen bedre effekt mot allergier enn vanlig mme.
esmase Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 De kartongene er supre,men du må være obs på at hun kan få vondt i magen den første tiden. Jeg ga mini sånne når vi var ute og reiste med fly,og etter kun en pk,fikk han mageknip pga at det ikke var maltekstrakt i.Ble derfor hard i magen. Men hvis det kun er snakk om få måltider,så kan du jo helt sikkert gi fra kartongene. Du finner fort ut om hun får vondt i magen eller ikke... )
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Amm i vei. Jeg fikk MORFIN sprøyte i låret i 3 dager pga. keisersnittet... ammet som bare det...... legene sa jeg skulle det, gikk helt fint...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå