Gå til innhold

Idag drar vi til fjells!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal det bli deilig å komme seg bort fra denne byggplassen som huset vårt har vært de siste ukene. Denne uken har vi revet stuetaket og elektriker har satt opp kassene som downlightene skal være i.I helgen skal snekkeren legge nytt tak.Det skal bli deilig å få igjen stua, har sittet på trestoler hele uken. Greit nok har jeg godt med polstring bak, men det skal bli deilig å kunne sette seg i sofaen på mandagskveld og kose meg med 71 grader nord og Nynne. Det er faktisk en bra serie.

På mandagen begynner vi å rive kjøkkentaket, for hele første etasje skal tas. Gleder meg til det blir ferdig,da blir det "berre lekkert". Fancy blir det også, alle lysene er tråløse og jeg kan styre lysene med en fjernkontroll.

Da blir det kanske stor kontrast å dra på hytta idag som ikke har strøm eller innlagt vann.Men det er så delig å komme dit. Rolig og fredelig, og ungene elsker å være der. Og det er jo det viktigste.

Vi skal plukke tyttebær som vi skal ha til juleaften, hvis det er noe igjen da.

Ha en god helg, jenter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God tur!!!!

Vi skal ha første Oslo-helga på lenge og gleder meg derfor til å synke ned i sofaen med et godt glass rødvin når ungene er i seng og kose oss med "gullrekka". Kom hjem fra ei formiddagsøkt på jobb nå nettopp til nyvasket hus... Deilig!!!!!!!!!!!

Skrevet

Det er så herlig på fjellet nå, vi var oppe forrige helg.

Det var både tyttebær og blåbær (!!) igjen der vi var, så tyttebæra er i fryseren og og på mandag hadde vi pannekaker med nyrørte blåbær - nam nam.

Kos dere masse i helgen!

Skrevet

Hørtes bare deilig ut da!

Kos dere masse, så sees vi snart igjen:-)

Klem fra Hannah & mamma

Skrevet

Blir sikkert kjempefint når det blir ferdig! Ha en flott tur i de nydelige høstfargene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...