Gjest Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Har til nå sovet godt om natta.Men,nå sover jeg så dårlig.Sover innmari urolig,og drømmer fler slitsomme drømmer om natta.Så er tydelig jeg sover veldig lett,for jeg våkner av disse drømmene også. Flere?
Candy girrrl Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Jepp. Da er vi to. Sover elendig. Føler jeg bare døser. Og ligger å kaver med noen idiotiske drømmer, gjerne små bagateller som jeg tenkte på før jeg la meg. Så når morningen kommer er det nesten med litt småpanikk jeg går dagen i møte, for jeg har egentlig ikke sovet. Nattamming er faktisk bedre enn søvnen på slutten av graviditeten.
bollenr3 Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 det er mange av oss...!! jeg drømmer også noe veldig.. forferdelig slitsomt + at jeg ikke finner noen behagelige stillinger + at jeg må opp på do jevnlig i løpet av natta....
DiddiDaddi Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Da er vi flere som sover dårlig...er visst helt normalt, men ganske slitsomt! Tror ikke jeg drømmer så mye, men våkner av alt mulig; en liten lyd, må tisse, er tørst, kynnere, feil stilling, spark fra snuppa osv... Det rare er at jeg ikke er trøtt på dagen, men tar tidlig kveld da ) Er vel kroppene våre som forbereder oss på hva som kommer.
DiddiDaddi Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Oi! Snek meg visst inn på feil trimester...jaja, det gjør kanskje ikke så mye ) Ikke så lenge til jeg hører til her, og sover ihvertfall dårlig nok til å gjøre det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå