Gå til innhold

10 måneder i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

..... og bare to måneder til hun fyller 1 år.

Blir nesten litt sentimental av tanken.

Tenker på hvordan jeg gledet meg til jul i fjor. Gikk og småhandlet litt julegaver og pynt. Planla hva vi skulle kjøpe inn til den lille i magen. Vips! Så var jenta født, jula ble satt på vent (åpnet julepakker 22.januar i år, etter at vi var kommet hjem fra sykehuset) og ingenting ble som planlagt.

På kontrollen nå viser vekta heldigvis litt over 7,4 kg og hele 70 cm. Etter en sommer med bare +150 gr på to måneder, så har hun nå i høst tatt et krafttak og gått opp 600 gr. En herlig ny verden åpnet seg for oss når lille frøkna endelig ville ha grøt.

Livet begynner endlig å falle på plass. Flere bekymringer er borte, og endlig føler jeg meg klar til å nyte lille, sterke jenta mi fult ut.

God helg c;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer lille frøken!!!

Ja, det er mye å tenke på når jeg skrur tiden tilbake til julen i fjor ja! Da kom blandt mye annet, min lille prins 8 uker for tidlig - midt i julefeiringa!

Så bra å høre at alt går bra med prinsessa di. God vektøkning og begynt å spise bra!

Vektøkning her og, den har bestandig gått opp, mer eller mindre... Han er blitt 8kg nå..

Har ikke vært så lett å få til å spise, grøt er fremdeles ganske håpløst å få i ham, men det går bedre med skive... Det blir ihvertfall ei halv skive ut av det.. Middag går også, men helst det vi spiser.. Ikke så glad i middagsglass...

Koooos deg videre i permisjonstiden..

Jeg gruer meg til å måtte sende ham i bhg!

snakkes

Skrevet

Gratulerer med 10mnd dag!!! Mitt lille gull var 8månder i går ;-) født 12 uker før.

Så bra at gullet ditt har begynt å legge på seg da, slapper bedre av da.

Dere må ha en strålende da!!!!

Klem

Skrevet

Takk til dere :)

Ser jeg løy her oppe. Var +250, ikke 150. Ikke at det har vært så dårlig vektøkning, men nok til at jeg har tenkt mye på når/hvordan/hvor mye mat hun skal ha. Har nesten aldri selv gitt tegn til sult, og kan fortsatt ikke i dag å suge skikkelig på flaske. Hun smatter i seg melken på flaske, som har gjort henne (og oss) sliten og lei. Derfor ble grøten redningen (selv om vi brukte 2 måneder på å få henne til å gape!), og hun nå begynner å vise tegn på at hun faktisk kan være sulten innimellom.

Kaster opp for den minste ting, og vi holder fortsatt på med 4 og litt 6 måneders mat. Får henne ikke til å spise noe middag. Men har lært at ting tar tid, og vet at det vil komme etterhvert. Heldigvis har vi mulighet til at jeg er hjemme et halvår ekstra med henne.

Kjempefin helg til dere også!

Skrevet

Gratulerer!

Det er helt sprøtt hvor fort tiden går etter at man kom hjem fra sykehuset....Herregud så saaakte den gikk da han var innlagt- 9 uker føltes som 4-5 mnd. Nå flyr månedene!

Min er 1 år allerede om 2 uker- oioioi, hjelpe meg. Det føles virkelig ikke som at det er ett år siden nå at jeg lå på obsposten og ruga....

Så flott at hun legger godt på seg, er slitsomt når mating blir et slit. Hehe det vet jeg alt om. Kos dere videre og nyt lille vidunderet :o)

Skrevet

Hei dere to=)

Så godt å høre at ting begynner å gå oppover igjen=)

Vet ikke om du husker oss, men lille fisen her ble født i uke 29+5, i november 05, og vi har snakket litt sammen før=) Hun var 10 mnd den 21.=) Utrolig rart å tenke på at det snart har gått et år... vanvittig.. så bra at du har anledning til å være hjemme lengre. Det skal jeg også, og det er jeg SÅ glad for...

Vekten viste 8,4 sist uke, og 70cm, så det er heldigvis ikke noe i veien med appetitten, men herreguuuud så krevende hun kan være på andre områder...ikke sove ordentlig om natta osv...=) Men men, priser meg lykkelig for at jeg i det hele tatt får lov å ha snuppa mi her sammen med oss...det kune fort gått en annen vei. TENK - så heldige vi er.

Gratulerer til deg og jenta di=)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...