Gå til innhold

Marthe-mor, Luca (de tøflene)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ikke det merket dere anbefalte inne på alveslottet jeg? Robeese eller nå sånn? Er dere sikker på at de selger de der? er det ingen butikker som har de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan se de på www.robeez.com - jeg har sett det merket på flere babybutikker her i Bergen i hvert fall.

Alveslottet har en annen type, kanskje? Nå sjekket jeg det, og Alveslottet sine heter Li'l Joes. Begge merkene er kanadiskproduserte (dvs. ikke Kina/barnearbeid osv.. :) ).

Men begge merkene er nok gode. Vi har ShooShoos lærtøfler (nettop blitt for små) og de er også kjempegode. Så jeg tror ikke du kan trå feil, for å si det sånn, uansett hva du velger :)

Skrevet

Okei.. :) Det er bra. Jeg er nemlig ute etter noen som er litt tynne og lette og bevege seg, og det er vel alle de tre typene da? Nå har hun på seg skinntøfler av merket Nowali, og jeg syns de er litt tykke i sålen om du skjønner?

Kanskje jeg prøver å bestille de fra alvslottet da, de var jo ganske billige også:)

Skrevet

Ja, hvis du synes sålen er tjukk så er den sikkert det. Sålene på våre er bare ett lag lær, og det er vel ikke mer enn det må være? Kanskje sålene på dine er polstret?

Ja, Alveslottet sine skal være kjempegode! Har lest masse skryt om dem! Vi kjøper sannsynligvis våre nye der også.. :)

Skrevet

Var inne på Alveslottet for å sjekke, og de er helt like Robeez sine. Hvis du bestiller på Robeez.com, kommer de faktisk på ca 400 med toll og moms. På Alveslottet får du to par for 400, for da sender de fraktfritt. De med feks den isen på, er helt lik Robeez sin med samme utseende....snuppa har slike.

De produseres i Canada begge typene tror jeg.

Ellers så har mange butikker Robeez sine som Halloween-mamma sier, og da koster de som regel 298. Sjekk feks Cornelias Hus.

Snuppa her har også en type fra TinyZone, men de er så brede at de ikke passer på foten. Bla Luca-shop selger de og mange skobutikker.

Men stort sett er slike skinntøfler ganske like overalt. Alveslottet sien er rimelige syns jeg ihvertfall hvis du kjøper to par(kjøper du et som passer nå, og et neste str da vet du:-)

Skrevet

det var lurt, det gjør jeg :) Økonomien er ikke på topp for tida, så det er lurt å ta det billigste alternativet, og når de er like bra også er det jo ingenting som er bedre enn det:)

Takk for hjelpen begge to:)

Skrevet

Det er flere butikker som selger de ja, som Luca sier :). Trodde de hadde de på alveslottet, men har arvet selv, ikke kjøpt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...