mammatilelias Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Gutten min er snart 11mnd,og i går startet vi me nattavvenning.gikk ganske greit.våknet like før 24 og hylte til litt over 01.da sovnet han og våknet igjen i firetiden.da gikk pappan inn igjen og fikk roet han etter ca 10min.så våknet han ca kl 6 og da fikk han komme opp i sengen vår og fikk pupp og sovnet der.Han ble flyttet på eget rom i går vei og merke.Gjør det noe om han får komme og sove i vår seng på morgenen,og gjør det noe om han får formiddagsduppen sammen med meg????????
Expat Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Nei det er vel helt greit,da blir ikke overgangen så brå for ham... Mange gjør det slik.
#gurimalla# Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Nei det gjør da vel ingenting... Man skal kose seg!!! Og så lenge du og den lille er tilfreds med det så er vel alt i skjønneste orden. Og gratulerer med vel overstått... Er ikke bare bare og slutte med nattamminga..
To fine gutter Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Vi gjør det på akkurat samme måten! Gutten min (snart 7 mnd) legger seg ca 19, og våkner ca kl 6. Får da ny bleie av pappaen (som har stått opp allerede), så inn til meg i sengen for litt mat. Så sover vi til ca kl 8! Da starter dagen vår!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå