Gå til innhold

Spørsmål ang nattamming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er snart 11mnd,og i går startet vi me nattavvenning.gikk ganske greit.våknet like før 24 og hylte til litt over 01.da sovnet han og våknet igjen i firetiden.da gikk pappan inn igjen og fikk roet han etter ca 10min.så våknet han ca kl 6 og da fikk han komme opp i sengen vår og fikk pupp og sovnet der.Han ble flyttet på eget rom i går vei og merke.Gjør det noe om han får komme og sove i vår seng på morgenen,og gjør det noe om han får formiddagsduppen sammen med meg????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er vel helt greit,da blir ikke overgangen så brå for ham... Mange gjør det slik.

Skrevet

Nei det gjør da vel ingenting... :) Man skal kose seg!!! Og så lenge du og den lille er tilfreds med det så er vel alt i skjønneste orden. Og gratulerer med vel overstått... Er ikke bare bare og slutte med nattamminga..

Skrevet

Vi gjør det på akkurat samme måten! Gutten min (snart 7 mnd) legger seg ca 19, og våkner ca kl 6. Får da ny bleie av pappaen (som har stått opp allerede), så inn til meg i sengen for litt mat. Så sover vi til ca kl 8! Da starter dagen vår!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...