Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Det har vært noen uker uten søvn om natten da lillemann ikke har sovet så bra. Jeg får nesten ikke noe søvn , er derfor helt utslitt når vi står opp. Etter nesten 3 uker med dette var jeg helt ødelagt i dag tidlig. Spurte mannen min om han kunne være så snill å være hjemme i dag så jeg kunne hvile litt. Da gikk han i dusjen , gjorde seg klar for jobb. Så sa han : kanskje jeg kan være hjemme til uka.. DET hjelper jo i dag sa jeg, Prøv å ha 3 slike uker som meg du , å se om det hjelper med søvn NESTE uke.. Jeg gjør alt her selv.. husarbeid og tar meg av mini. Det eneste han gjør er å rote og spise.. (nesten .. hehe) Jeg har blitt veldig deprimert i det siste og er redd jeg får depresjoner Huff.. måtte bare få det ut
cielo *to barns mamma* Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Uff dette var ikke bra, og dette må tas alvorlig. Det kan være skummelt å ikke få nok søvn over tid. Kan du ikke sove litt på dagen da? Hvis du ikke gjør det fordi du skal gjøre husarbeid, hadde jeg latt alt ligge og sove i stedet. Men hvis du ikke har mulighet til å sove på dagen, hadde jeg bare sagt klart å tydelig ifra til mannen min at han får ta seg av gutten på natten han også. Legg deg på et annet rom eller sofaen annenhver natt og la mannen din få kjørt seg litt. Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Men hvordan vet man om man har depresjoner da?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Snakk med de på helsestasjonen! )
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Unnskyld det var ikke meningen å være ekkel, altså... Jeg hadde bare ikke noe svar å gi, men så ville jeg så gjerne gi deg et svar allikevel... Lykke til! )
Fraggelhysa! Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Du er hjemme for å være sammen med babyen deres. Ikke for å vaske og lage middag.. Benytt alle muligheter du har til søvn, legg deg sammen med babyen på dagtid. Da sover kanskje babyen litt lengre også, for det er så deilig å ligge sammen med mamma. Du har min fulle medfølelse, la samboeren din ta babyen om natta til helgen. Da kanskje han får litt større forståelse for hvordan du har det.
Blind Gudinne Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 La husarbeid være husarbeid og gå å legg deg når barnet sover. Gubben kan rydde og vaske når han kommer hjem =) Det er MYE viktigere at du får sove og hvilt ut litt enn at det er ryddig og rent hjemme til alle tider.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Hva med de som har samboere som bare vil springe på byen i helgene da? :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå