Tredjegull Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Har du hatt det bra på ferie eller? Hørtes ikke vondt ut med gode, varme, late dager nå istenfor tussmørke høstkvelder her hjemme... Uansett så er det godt å se deg på nett igjen:-) Nå håper jeg du kan se på meg da vet du... Kan du se om det har klaffet for oss nå? Og om det ikke har det, når vil det isåfall skje? Jeg har egentlig en veldig god magefølelse, men det kan være fordi vi hadde en prøvefri måned sist, og at jeg har stort pågangsmot... he, he. Jeg er født i juni-74 Min kjære i juli-71 Klem fra
nattinatt Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Hallo Og tusen takk for det.Ja det var nydelig med ein slik ferie.Det lader opp batteriet det.Ja trur den magefølelsen kan stemme eg.Eg fekk opp graviditet på deg no.Dette blir spennende å sjå altså..Gje ein lyd når du veit.Klem
Tredjegull Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2006 Får du opp noe når det gjelder kjønn? Tusen takk for svar!!!
Tredjegull Skrevet 28. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2006 ...og tidligere har du sett tvillinger på meg. Er det en eller to du får opp nå da? Er bare så spent, så jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut den siste uken før jeg kan teste... hi, hi. Klem
nattinatt Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Ja to jenter kan det ut som.Husker ikkje kva eg spådde deg sist.Men enten to jenter,eller ein av kvar.Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå