Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Jeg har lyst til å ta et studie gjennom NKI og tenkte så smått å begynne nå som jeg går hjemme. Er det lov eller må jeg vente til permisjonstiden er over?
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Jeg spurte TK og det er ikke lov om du må ha barnepass til babyen. Jeg spurte ang å studere over nett og fikk ikke noe skikkelig svar på det syntes jeg, hverken ja eller nei...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Tja... hvis du ikke skal ha støtte fra LK... og du tenker å bare begynne å lese mens du går hjemme, hadde jeg gjort det. Ingen som vet at du leser, vel...?! Og så avlegger du eksamen når du er ferdig med permisjonen og har begynt å jobbe. Da har du - tilsynelatende - vært veldig effektiv med lesing ved siden av jobb.. Hva har du tenkt til å studere? Og over hvor lang tid? Hildemamma
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Jeg spurte trygdekontoret om det, og de sa at så lenge det var så lite (sånn 50 % på kvelden opplegg) så brydde deg ikke noe om det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå