ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 hehe..en er ikke eldre enn det man føler seg ,sant? Jeg er 28,blir 29 i november,nærmere bestemt den 6:-) Har ikke sett dette forumet før jeg..har ikke leita etter noe annet før heller da... Jeg pleier å være på skravlesida,men tenkte å ta meg en rundtur på alt det andre også:-)
Dailis Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Heihei! Like gammel jeg da-28....hehe. Er og på skravlesiden, men er moro med ett forum for oss da....
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 er også 28 og blir 29...15. okt...uff tiden flyr=P er mest på skravle jeg og men er jo greit egentlig å ha en plass vi kan snike oss litt bort på og;o)
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Vel..., Hva er jeg da? Blir 32 den 6 november jeg...
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 Jammen godt å høre at det er flere som "drar på åra"....hehe....ble 29 før sommern. Man er ikke eldre enn man føler seg sies det.
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Hei! jeg er 30, og mamma til en gutt på 6mnd og så venter vi en til i april:-) hurra til oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå