Gå til innhold

Her kommer gamlemor:-)hihi


ღ jeanette og flokken ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe..en er ikke eldre enn det man føler seg ,sant?

Jeg er 28,blir 29 i november,nærmere bestemt den 6:-)

Har ikke sett dette forumet før jeg..har ikke leita etter noe annet før heller da...

Jeg pleier å være på skravlesida,men tenkte å ta meg en rundtur på alt det andre også:-)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei!

Like gammel jeg da-28....hehe.

Er og på skravlesiden, men er moro med ett forum for oss da....

Skrevet

er også 28 og blir 29...15. okt...uff tiden flyr=P

 

er mest på skravle jeg og men er jo greit egentlig å ha en plass vi kan snike oss litt bort på og;o)

Skrevet

Vel..., Hva er jeg da? Blir 32 den 6 november jeg...

Skrevet

Jeg blir 34 om noen dager :-(

Skrevet

Jammen godt å høre at det er flere som "drar på åra"....hehe....ble 29 før sommern. Man er ikke eldre enn man føler seg sies det.

Skrevet

Hei!

 

jeg er 30, og mamma til en gutt på 6mnd og så venter vi en til i april:-)

hurra til oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...