Ranveig R Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Småen fekk eit par kvite bodyar til bursdagen, og eg vil skrive noko morsomt på dei.. * "Under opplæring!" (og ein stor L bakpå) kan bli bra. * "SJEF" kan jo funke det og... Men har dåke nokon andre (bedre) idéar?
Gjest Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Tekster til babyklær…. -Dersom du syns jeg er søt, skulle du sett mammaen/pappaen/tanten/onkelen etc min! -min pappa er sterkere enn din! -my mom will kick your ass if you're not nice to me! -Hva glor du på? Lik pappa, men søt likevel. "Blame the parents" "Sleep is for the weak" "Granny-magnet" "Heartbreaker" "My daddy rocks" "Wipe my but SUCKER" "My mummy rocks" "I must not sleep..I must not sleep..I must not sleep..." "Mummy's little stalker" "eat sleep poop, sleep poop eat, poop eat sleep" "Ladies man" "Toothless but roothless" "I only cry when ugly people hold me" "One day I will wipe my own but" "Don't laugh, BUT he's my dad" "Funky little sister" "Who the babby?" "Drama queen" "Drink milk!" "Bad hair day" powerbaby Miss Universe 2026 Do not disturb, I need my beauty sleep Jeg skal bli fotballproff når jeg blir stor. Mammas engel Jeg heter.....
Ranveig R Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2006 Fantastisk! "I only cry when ugly people hold me" *HAHA* "I must not sleep... i must not sleep... I must not sleep..." passar bra på småen og. Mange fine forslag her ja! Tusen takk!
Gjest Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 hehe.. bare hyggelig. har samlet allt i et word dokument. funnet disse tekstene på div tråder på skravlesiden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå