Ranveig R Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 ... å sitte oppe når småen har lagt seg! Og sidan mannen min ikkje begynner på jobb før 11.30 i morgon får eg sove leeeenge og. Kjempedeilig! Dei som ikkje har barn anar ikkje kor godt det er når ungane er i seng om kvelden )
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 åååja... det er utrolig godt:) Gutten min legger seg klokken seks, og det er utrolig godt:) Da får jeg gjort husarbeidet som venter på meg, for så å lage mat, og bruke resten av kvelden på å bare slappe av:) Det er godt det:) Nyter de timene, men de går utrolig fort:) Og når morgendagen begynner gleeder jeg meg til å starte en ny dag med lillegutt:)
Blue Lady Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Ja, det er utrolig deilig når de sover! Koselig at de er våkne også så klart, men litt voksentid på kvelden er godt! Lucas legger seg kl 1900 ca, så jeg har ca 4 timer med sambo alene på kvelden!
anesam Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Ja det er herlig! Småen legger seg 18.30! :-)
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Så sant, så sant! Rett og slett herlig med voksen tid! Her legger poden seg 19.30! Så da er kos med pappa'n og/eller tv-seriene mine! =)
tonebf Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 kjempedeilig.... stillhet hehe, helt til klokka er 6 og da er det full rulle igjen men det er jo bare koselig, selvom jeg syns han kunne sovi noen timer lenger sønnen min legger seg 18.30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå