Gå til innhold

I dag har jeg vært på Nøstebarna

Anbefalte innlegg

Skrevet

og huff det er ett sted man ikke skal gå inn hvis man ikke har penger.

De har jo bare så mye flott!

Jeg skulle bare ha pysj og 2 bodier og der forsvant hele barnetrygden gitt.

Hadde med svigerinnen min,( hun bor i nærheten) og sa hva jeg syntes var flott så kanskje det blir noe til jul.

Tok også med en katalog som jeg har tenkt å gi min mor men først skal jeg notere hva jeg liker aller best av hva de har og str. snuppa bør ha i klærne.

De har masse flott garn også, har ikke strikket noe av det men planene er klare. ettersom snuppa her i huset skal i barnehage så trengs det flere skift med deilige gode ull produkter, problemet blir vel fargevalget. Alt for mange å velge i.

For de som ikke liker /eller har noen til å strikke for seg har de flotte ull-fleec sett med bukse og jakke. Har faktisk ikke kjent så myke ting.

Anbefaler dere på det sterkeste å ta en titt i nettbutikken deres og legge igjen litt av barnetrygden.

Var og spiste lunsj på en kafe på Sagene sammfunshus (husker ikke hva den heter) der hadde de nydelig mat.

Kanskje ett sted det går ann å ta ett treff? Må sette vognene ute og de hadde bare 5 høystoler etter hva jeg kunne se.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja.

Selv har jeg kjempelyst på en Ergo. Ble kjempeinsperert av Moffi. Det er så mye fint der ute. Får nok satse på lottokuppongen til helgen:-)

Skrevet

Ergon er bestillt. Vi lever bare en gang. Nå skal vi snart på skogstur:-)

Skrevet

Hva er Ergo?????

Tok i kveld pysjen jeg kjøpte til Eline i bruk og den er bare så deilig. Håper at Eline også synes det.

Skrevet

Ergo er en bæregreie... Skal visst være veeeeeldig bra!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...