Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Hvor tidlig begynte dere med at barnet var borte fra fredag til søndag annahver helg? sønnen min på elleve mnd kjenner faren sin veldig godt, jeg tror han ville kunne være der så lenge nå, men det er jo ikke anbefalt med overnatting en gang før de er året. Noen som har hatt de borte fra fredag til søndag annavhver helg fra de var ett år eller tidligere?
3 blå Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Lillegutt var 10 mnd når vi flytta fra pappaen hans, og anbefalinger jeg fikk fra Familievern kontoret var at han burde være 15 mnd før han overnatta hos faren sin. Dette syntes jeg var veldig ekstremt, og har ikke fulgt deres anbefalinger på dette området. Sønnen vår bor fast hos meg, men er hos faren sin fra torsdag til søndag annenhver uke. Siden vi bor 3 timer fra hverandre er det umulig å gjennomføre onsdags-samværet, så derfor reiser han til han på torsdagene. Noen uker blir det faktisk onsdag til søndag også. Dette har fungert kjempebra, og dette samværet skal fortsette til minsten er 3 år. Da skal det revurderes, for pappaen hans har et sterkt ønske om å få ha han 50/50. Det blir mer umulig i mine øyne. Jeg tror, iallefall i vårt tilfelle, at lillegutt har mer godt av å få samvær sammen med pappaen sin enn å bare bo hos meg. Han har rett på å bli kjent med faren sin på lik linje som med meg, og det er så deilig å se smilet på han hver gang han ser faren sin. Hvis du føler du selv trenger litt avlastning og føler gutten din er klar for det, så synes jeg at du skal sende gutten avgårde til faren sin. Det er viktig at du prøver å slappe av når du har "frihelg" og gjøre ting som du ellers aldri får tid til. Pappaen vil kun barnets beste, og jeg er sikker på at de har det veldig godt hos pappaen sin også
tuninna ♥ 2pp Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 min blir 3 om noen dager. hun har nettoptt begynt, sovet der to helger nå, før det sov hun der fra lørdag til søndag. men vi har hatt et problematisk forhold til far da, hadde det vært bra og jeg kunne stole på han hadde det jo skjedd før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå