Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Må kjøpe ny til å ha i barnehagen, noen gode forslag?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 kjøp ei brukt gammel ei du. vanlig vogn med full liggestilling, kjøp ekstra seler til. ikke kjøp noe nytt og fancy iallefall;o)
Willemo Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Signerer anonym. Kjøp brukt, en brio / simo eller tilsvarende størrelse, combi. Litt døll å se på kankje men bedre sovevogn for barn finnes ikke.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Støtter de andre over. Det er helt unødvendig med en ny vogn i barnehagen. Den skal jo bare stå der, trolig i noen år, tåle en del vær og vind og kanskje barn som klatrer litt på den og sånt. Vi kjøpte en gammel (2001-modell) brukt Emmaljunga vogn på finn.no til det samme formålet. Den kostet ikke mye, har skikkelig 5-punkts sele og er helt super for barnehagesoving.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå