Gå til innhold

"Redebygging..." :)


ina:)

Anbefalte innlegg

ja for det er vel det det kalles når en forbereder gullet sin annkomst hehe:))) har dere begynt med det jenter??Er nå i uke 27 og andregangs, men har ikke gjort noe innkjøp til den nye babyen. Bagvogna fra forrigemann har jeg jo, og stellebord med badekar, og sprinkelseng. Men vi må kjøpe et nytt bilsete og så har jeg så lyst på vugge :))) Og kanskje er det på tide å ta fram tøyet fra førstemann, det kan jo hende der er noe hvitt der som lille tulla kan bruke :) (har så masse lyseblått og det gidder jeg ikke kle tulla i :)))) Eller er jeg helt på bærtur som begynner med dette nå så lenge før fødsel :))))???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

på bærtur nei?

Gi deg a, synes nesten du er litt sent ute..hehe...

Er føstegangs, og har handla mye allerede.

Barnerommet er ferdig malt med grønne lune vegger og himmel i taket, med lyse og mørke blå parti. Ny sprinkelseng, skap og stellekommode som har matchende hvit farge, som treet skinner igjennom. Dødsfint. og ikke lakka furu...hehe..lei furu..

Til helga er det barnevogna som står for tur...det blir spennende.

Klær begynte jeg foresten å kjøpe første uka jeg var gravid...hehe...

Kremt...er ikke heeelt på nett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes jo det er kjempe kos med babyforberedelser og med Mathias for to år siden var vel alt klart lenge før jeg var halvveis:)))) Da var jeg helt i hundre, vaska og strøk alle klær som lå med brettekant i kommoden, senga var oppreid mange mnd før, ny oppussa rom osv, så jeg kjenner meg godt igjen i deg Tirilill fra forrige gang:))) kanskje jeg er roligere og stresser mindre med forberedelsene fordi det er andremann :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er andregangs, og venter ei lita jente denne gangen også. Dermed har vi en god del utstyr fra forrige gang, blant annet sprinkelseng. Men vogn har vi kjøpt ny, allerede i uke 14 faktisk, pga fikk den på tilbud. Jeg må innrømmet at jeg også har kjøpt littegranne klær... greier ikke å la være... dessuten må jo lillejenta ha noe som er bare hennes også, ikke bare arv. Jeg har valgt å finne fram litt klær og legge i skapet på rommet til babyen, men skal vente med å vaske dem og legge dem fram i klesskapet til november. Tør ikke vente til desember, en vet aldri helt hva som skjer, og desember er travel nok. Men jeg syns oktober er litt tidlig. Ikke pga overtro eller noe, men fordi det fort blir støvete av å ligge for lenge, jeg vil ha rene klær til knøttet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for meg er det litt både og... jeg er roligere denne gangen fordi jeg er andregangsfødende, men redebyggermessig tror jeg at jeg er omtrent like hyper. Har flytta til nytt sted og nytt (hehe gammelt) hus, holdt på (og holder enda på) med oppussing, jeg pendler enda i forb. med jobb, og så kommer jo desember og juleforberedelser rett før termin... så jeg er like gira på å få ting forberedt og klargjort nå som sist kjenner jeg :) Og SHOPPINGLYSTA - spesielt på klær - er jo minst like stor!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å JA den shoppinglysta hehe. Har greid å styre meg, men var på ul om torsdagen og fikk da vite at vi får jente 100 % (kan man jo aldri være da men.....) og på lørdagen var vi en liten tur i byn. Var oppom H&M og det var jo bare så utrolig mye fint til jenter der!!! Så da kjøpte jeg litt hehe:))) Kunne kjøpt MASSE MER men sambo var med og stoppa meg hehe :)) Har gutt fra før av så må jo innrømme at det nå er kjempe gøy å handle rosa istedenfor lyseblått:)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...