temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Mangler de denne uka?Haddeikke du filmdag i går?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Ha ha, som så ofte, så SOVNA jeg igjen......sukk.....tror ikke jeg har sett en sammenhengende film siden før jeg ble gravid!!! Skal prøve meg igjen i kveld da, men lover ingenting! Har filmene i 3 dager, så jeg har ikke gitt opp ennå:-))
ettbarnsmammaen Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Dere burde se på "Etaten" i kveld, norsk komiserie som begynner kl. 22.30. Morsomt!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 28. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2006 Duhar dibba for mye! Denhar gått i uuuuuker!!!!!!!!!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 ...Hrmf....knegg knegg....;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå