Gå til innhold

6 uker på vei og allerede er buksene blir rare


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha mitt andre barn i starten av juni. Jeg fikk et barn for noen år siden og måtte da ikke begynne å bruke mammaklær før ca uke 12. Jeg var da ca 6 kg lettere på starten av svangerskapet og i bedre form, men likavel da! Nå kjenner jeg at bukselinningen er litt ubehagelig allerede nå. Er ikke det litt vel tidlig? :)

 

Jeg er slank og sprek, men ikke i toppform. Andre som kjenner at bukselinningen trykker?

 

Er ellers meeegatrøtt hele tiden. Gjesper skikkelig uhøflig på jobb og på møter. Er også småkvalm innimellom. Som noen korte kvalmeblaff, liksom. Mitt forrige svangerskap var flott og jeg var ikke plaget med noe. Følte meg littegranne kvalm kun TO dager :) Og jobbet i arbeidskrevende og fysisk jobb helt mot slutten av svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må vel være litt tidlig, ja. Men faktisk har jeg kjent litt på det samme selv. Så jeg håper ikke det tyder på at det er flere enn en der inne...men jeg har nok spist litt usunt i det siste...og vinterbuksene mine er litt strammere enn sommerbuksene, så kanskje det bare er det som er grunnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss . det er godt det er flere en meg.

er glad jeg ikke er kvalm eller noe da. men har pupper som fjell har hatt d i litt over to uker nå.. merkelige greie dn kroppen

har termin 3 juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte og lure på om jeg var rar jeg.. for jeg merker det på spesielt bh`r og noen av buksene mine allerede.. Men jeg har hatt problemer hele livet med å gå opp i vekt.. Så det er litt deilig og endelig kunne gå opp noen kg så jeg ikke ser ut som ei flis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...