ettbarnsmammaen Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Tidene forandrer seg. I dag blir barn vasket med alle mulige velduftende shampoer og såper fra de er ganske små. Da jeg vokste opp hadde vi sunlightsepen. Den hang i en såpekopp på badekaret og kunne brukes til så mangt. Er det noen andre her inne som er så gamle (hihihi) at dere husker den? Eller har dere minner om andre ting som har forandret seg fra dere var små?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Jeg husker sunlightsåpen, men ikke at jeg brukte den selv. Men det jeg husker aller best når det gjelder såpe er at hos min farmor, inne på badet, så duftet det alltid nydelig av lavendel. Hun hadde alltid lavendelsåpe på vasken sin, og tørket lavendel i en nydelig brodert hvit pose, som hang på veggen:-)) Til dags dato så minner denne duften meg om min egen farmor:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Jeg kanhuske vi vasketmklær med den, og vasket opppå ferie... Men jeg kanikke huske å habrukt den på kroppen! Husker dere PEP da?
lifa og Eline Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Ja, men har aldri blitt vasket med den (som jeg husker) men ble brukt til klesvask. Finnes fortsatt å få kjøpt og jeg har altid en her hjemme når det er ting som skal håndvaskes og det er flekker på det. Synes det er greit å ha med på ferieturer også, blir gjerne litt håndvask da også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå