Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte velling i dag,har aldri prøvd det før men tenkte jeg skulle se om vesla likte det.Og det gjorde hun.

Pleier dere å gi melk i tillegg eller bare velling?

Ho er litt over 6 mnd og pleier vanligvis å få full posjon med grøt + MME 150ml og fruktpurre. Men i kveld ga vi velling for første gang og så fikk hun litt frukt etterpå,ikke noe melk.Ho drakk ikke mere enn 150ml kansje,men nå i kveld har hun våknet opp flere ganger å skreke som bare det,kan hun ha vondt i magen?

Hva skal jeg gjøre?

Fikk hun for lite mat kansje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være at hun har vondt i magen eller ikke er mett nok. det blir med velling som med grøt, de må tilvennes...og kan reagere på det...

jeg har gitt vesla litt velling... jeg ammer, så hun har fått mm i tillegg, men ikke med en gang etter velling for det vil hun ikke. (samme med grøt og middag også).

Skrevet

Ja, kanskje hun reagerer? Prøv å gi velling på dagtid en gang, så ser du om hun reagerer på det... Du kan også prøve å gi henne mme etter vellingen..?

Snuppeline

PS - hvis du gir velling med gluten, har du vel vennet henne til gluten-grøt gradvis allerede? Slik at hun ikke plutselig får en "overdose" med gluten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...